برگزاری بزرگترین محفل دانش آموزی «انس با قرآن کریم» در اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل ازبرگزاری بزرگترین محفل قرآنی با حضور بیش از ۶۰۰ نفر از دانش‌آموزان نواحی یک و دو اردبیل درمصلی امام خمینی(ره) اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۴۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بزرگترین محفل دانش آموزی «انس با قرآن کریم» در اردبیل

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل ضمن حضور در این محفل قرآنی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این محفل بزرگ قرآنی به صورت متمرکز علاوه بر مدارس، در تمام شهرستان های این استان هم برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اساتید قرآنی دانش آموز نیز در این محفل حضور دارند، تصریح کرد: این محفل بزرگترین مراسم پرفیض قرآنی است که برای آشنایی دانش آموزان با آموزه های قرآنی برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این محفل تعمیق، تفکر و تدبر دانش آموزان در آیات الهی و آشنایی آنان با معارف اسلامی و بهره گیری از معارف اصیل اسلامی قرآنی است.

صفری گفت: با برگزاری این محافل، به دشمنان اسلام و انقلاب پیام می دهیم که جوانان ما همواره با قرآن مانوس هستند و تحت تاثیر شیطنت های آنان قرار نخواهند گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین از پخش مستقیم این محفل پر فیض از طریق شبکه آموزشی شاد خبر داد و گفت: بستر های لازم برای حضور دانش آموزان در فعالیت های پرورشی در استان مهیا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار