مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان:

مشارکت‌جویی و مسئولیت‌پذیری مهم‌ترین هدف مجلس دانش‌آموزی است

زاهدان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان گفت یکی از مهم‌ترین وظایف تشکیل ‌مجلس دانش‌آموزی، تقویت و ترویج فرهنگ مشارکت‌جویی و مسئولیت‌پذیری در بین دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۶۴۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت‌جویی و مسئولیت‌پذیری مهم‌ترین هدف مجلس دانش‌آموزی است

یاسین دادکانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان در جلسه اعضای مجلس دانش آموزی گفت: مدرسه به عنوان مهم‌ترین پایگاه تربیت اجتماعی دانش آموزان، می تواند نقش بسزایی در جامعه‌پذیری دانش آموزان ایفا کند.

وی افزود: دانش آموزان در مدرسه به طور مستقل و بدون واسطه مداخلات احساسی والدین به کسب تجربه و مهارت و آموزش می پردازند و بیشتر در کنار همسالان خود در جهت تکامل قرار می گیرند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خاطرنشان کرد: دانش آموزان باید محل و فرصتی برای خودآزمایی و کسب پیروزی داشته باشند تا بتوانند استعدادهای خویش را در مکان و زمان مناسب به کمک تجربه شکوفا کرده و نتایج آن را ارزیابی کنند که مناسب ترین این محل ها و فرصت ها، مدرسه است.

یاسین دادکانی با اشاره به اهداف مجلس دانش آموزی گفت: تقویت هویت اسلامی و ایرانی و تحکیم و ترویج ارزش های انقلاب اسلامی یکی از وظایف مهم مجلس دانش آموزی است که باید به آن توجه ویژه شود.

وی افزود: آشنا کردن دانش آموزان با مقوله های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی داخلی و خارجی نیز از مهم ترین اهداف تشکیل مجالس دانش آموزی است که باید در جهت رشد و تکامل این اهداف تلاش کرد.

دانش آموز خبرنگار: بهناز براهویی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار