محورهای اصلی جشنواره ملی فاوا اعلام شد

تهران (پانا) - معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به انتشار فراخوان نهمین جشنواره ملی فاوا گفت این جشنواره در چهار محور اصلی و ۱۲ زیرمحور هم‌زمان با روز جهانی ارتباطات برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۶۴۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
محورهای اصلی جشنواره ملی فاوا اعلام شد

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی‌اصغر انصاری با اشاره به انتشار فراخوان نهمین جشنواره ملی فاوا، اظهار کرد: این جشنواره بعد از وقفه‌ای چند ساله که به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف شده بود، با دستور وزیر ارتباطات امسال هم‌زمان با روز جهانی ارتباطات در اواخر اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شعار این دوره از جشنواره «ایران هوشمند و متصل» تعیین شده است، افزود: نهمین دوره جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور ایجاد فضای رقابتی سالم و شور و نشاط علمی، تعامل و همکاری بین متخصصان کشور، حمایت از تولیدات بومی و تکریم نخبگان و فعالان برتر حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اردیبهشت امسال در چهار محور اصلی و ۱۲ زیر محور برگزار می‌شود.

انصاری با اشاره به اینکه شبکه ملی اطلاعات، دولت هوشمند، پست هوشمند و صنعت فضایی محورهای اصلی جشنواره نهم به شمار می‌رود، تصریح کرد: سازمان‌ها و بنگاه‌های ارائه دهنده خدمات الکترونیکی، اپراتورهای ارتباطی و پستی، مراکز داده و ارائه‌دهندگان خدمات ابری زیرساختی، تولیدکنندگان تجهیزات شبکه ملی اطلاعات، تولیدکنندگان زیرسیستم‌های ماهواره و ارائه دهندگان خدمات فضاپایه محسوب می‌شوند.

دبیر نهمین جشنواره ملی فاوا خاطرنشان کرد: متقاضیان با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس festfava.ict.gov.ir، می‌توانند از شرایط حضور، فرایند ثبت نام و ارزیابی و اطلاعات تکمیلی مطلع شوند.

معاون وزیر ارتباطات درباره زمان شروع ثبت‌نام و تکمیل فرم‌های ارزیابی گفت: از فردا ۲۸ فروردین ثبت نام آغاز و آخرین مهلت ارسال مستندات دوازدهم اردیبهشت خواهد بود. نتایج نهایی داوری در روز ۲۲ اردیبهشت ماه مشخص می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار