استاندار ایلام:

دانش آموزان امروز آینده‌سازان ایران اسلامی هستند

ایلام(پانا) - استاندار ایلام گفت دانش آموزان امروز آینده‌سازان ایران اسلامی هستند.

کد مطلب: ۱۳۶۴۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان امروز آینده‌سازان ایران اسلامی هستند

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در مراسم معنوی ضیافت افطار در جمع دانش آموزان مدرسه شهید صابری شهر ایلام گفت: یکی از بهترین ماه های سال، ماه مبارک رمضان است، ماهی که قرآن در آن نازل شد و کتابی که راهنمای زندگی، رفتار و آداب و رسوم و کردار ما است.

وی اظهار کرد: برگزاری چنین برنامه‌های معنوی در ماه ضیافت الهی برای دانش آموزان صحنه های ماندگاری را رقم زده است، آنچه موجب بالندگی و ارتقا و رشد هر انسان می‌شود، کسب علم و دانش و تربیت و تقوا است.

بهرام‌نیا با بیان اینکه دانش آموزان آینده‌سازان مملکت و سرمایه بزرگ این کشور در آینده هستند، خاطرنشان کرد: دانش آموزان با علم به این موضوع در کلاس های درس حضور پیدا می کنند و علاوه بر علم آموزی از تربیت و تعلیم اسلامی برخوردار می شوند که موجب سرافرازی این کشور، مردم و استان می شود.

استاندار ایلام اضافه کرد: دانش آموزان عزیز ضمن کسب علم و سواد و دانش نسبت به کسب اخلاق پسندیده و تعلیم و تربیت اسلامی و رعایت آنچه که در قانون اسلام آمده را رعایت و آن را نصب‌العین خود قرار می دهند که یکی از مصادیق آن رعایت حجاب و عفاف است.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که باعث کینه توزی دشمنان قسم خورده به این نظام مقدس شده، عفیف بودن زنان جامعه ما بوده و به همین دلیل به دنبال ترویج بی‌حجابی در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه چادر نماد هویت است، افزود: برخی بر اثر نادانی تلاش کردند این سیاست دشمن را در داخل برجسته کنند، اما نتوانستند و دانش آموزان ما بعنوان نماد دختر مسلمان حافظ این هویت اسلامی هستند.

گفتنی است در این برنامه با اهدای لوح از خانواده شهید صابری تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار