جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در ناحیه ۲ اردبیل کلید خورد

اردبیل (پانا) - آیین افتتاحیه جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در دبستان دخترانه شاهد ۱ ناحیه دو اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۳۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در ناحیه ۲ اردبیل کلید خورد

در این مراسم وحید خدابنده، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل اظهار کرد: پنجاه و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد از ۲۶ تا ۳۰ فروردین ماه در ۱۳۶ پایگاه ثابت و ۱۵ پایگاه سیار در رده‌های مختلف ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود فیلم های جشنواره روزانه برای ۱۰ هزار نفر دانش آموز پخش شود، افزود: این جشنواره جدای از کتاب های درسی نیست و عین آموزش و تربیت به حساب می‌آید که جذاب سازی محیط آموزشی، مشارکت خلاقانه دانش آموزان و ایجاد کلاس پویا از اهداف مهم آن به شمار می رود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه لازمه عصر فعلی که به عصر تکنولوژی معروف شده، این است که معلمان از روش‌های مختلف تدریس و ابرازهای کمک آموزشی نظیر پخش فیلم های آموزشی در کلاس ها استفاده کنند، گفت: همکاران با استفاده از فیلم‌های آموزشی از نقش معلم به عنوان یک سخنران به یک نقش تسهیل گر که فرآیند تعیلم و تربیت را به دانش آموزان منتقل می‌کند، تبدیل خواهند شد.

خدابنده از تمامی همکاران ابتدایی خواست تا اکران فیلم‌ها صرفا جنبه تفریحی و گذران وقت نباشد، بلکه لازم است در کنار اکران فیلم‌ها، محیطی فراهم آوریم تا دانش آموزانی متفکر، خلاق و منتقد پرورش دهیم.

در این مراسم ضمن پخش قسمتی از فیلم به دانش آموزان، از دانش آموزان روزه اولی و دانش آموزانی که در اجرای این برنامه نقش داشتند، با اهدای هدایا تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار