در آستانه سالروز شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع)؛

همایش بزرگ جوانان علوی در سیستان و بلوچستان برگزار شد

زاهدان (پانا) - همایش بزرگ جوانان علوی با حضور دانش‌آموزان پسر مقاطع متوسطه به صورت همزمان در ۳۴ شهرستان و منطقه استان سیستان و بلوچستان به مناسبت سالروز شهادت امیرالمومنین حضرت علی علیه‌السلام برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد
همایش بزرگ جوانان علوی در سیستان و بلوچستان برگزار شد

حسنعلی میرعبدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در مراسم محوری این همایش که با حضور دانش آموزان مدارس ناحیه یک و ناحیه دو زاهدان در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) و آرزوی توفیق همگان در لیالی قدر، اظهار کرد: همایش بزرگ جوانان علوی در راستای تربیت نسل جوان در تراز انقلاب اسلامی و کسب شناخت و معرفت نسبت به سیره عملی و معرفتی علی بن ابیطالب برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این همایش به صورت همزمان در ‌٣۴ منطقه و شهرستان استان نیز برگزار می‌شود، افزود: بزرگترین نعمت، کسب شناخت و معرفت نسبت به امیرالمومنین علی علیه السلام است و چه بسیار افرادی که با شناخت این حضرت به اسلام گرایش پیدا کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: ماه مبارک رمضان ماه نجات انسان از اسارت هوای نفس و شیطان است، بنابراین در این ماه باید با تمرین مبارزه با هوای نفس و تخلق به اخلاق الهی در مسیر صراط مستقیم گام برداریم.

گفتنی است این همایش به حضور پیکر مطهر یک شهید گمنام معطر شد و دانش آموزان از این شهید والامقام استقبال کردند.

دانش آموز خبرنگار: امیررضا کرد تمین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار