سهم ۲۰ درصدی پایانه‌های شهر تهران از جابجایی مسافران نوروزی

تهران (پانا)- به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران، بیش از ۱ میلیون نفر برای انجام سفرهای نوروزی خود از سرویس‌های مسافربری در پایانه‌های مسافری تهران استفاده کردند.

کد مطلب: ۱۳۶۱۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
سهم ۲۰ درصدی پایانه‌های شهر تهران از جابجایی مسافران نوروزی

پوریا علیمردانی اظهار کرد: از ۱۵ اسفندماه سال گذشته تا پانزدهم فروردین ماه امسال، ۱میلیون و ۱۷ هزار و۶۲ مسافر با برخورداری از امکانات و خدمات سازمان پایانه‌ها، سفر خود را به مقصد شهرهای مختلف کشور از پایانه‌های مسافری غرب، جنوب، شرق، بیهقی و پونک تهران آغاز کردند.

وی افزود: این تعداد با استفاده از ۸۱ هزار و ۵۸ سرویس مسافربری شامل اتوبوس، سواری، مینی‌بوس و میدل‌باس راهی مقاصد خود شدند که در این میان حدود نهصد هزار مسافر (۸۸درصد) از طریق اتوبوس‌های بین‌شهری و بیش از ۱۲۷ هزار نفر (۱۲درصد) با سواری کرایه، مینی‌بوس و میدل باس عزیمت کردند.

علیمردانی تصریح کرد: پایانه مسافری جنوب، بیشترین شمار مسافر خروجی از تهران به میزان ۴۱۰ هزار نفر(۴۰درصد)، را در میان پایانه‌های مسافری تهران به خود اختصاص داد و پایانه مسافری غرب نیز با ۳۹۰ هزار مسافر (۳۸درصد) در رتبه بعدی قرار گرفت.

بنا براعلام روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه های مسافری شهر تهران، وی در پایان افزود: بیشترین مقاصد مسافرین خروجی در نوروز ۱۴۰۲ به شهرهای اصفهان به تعداد ۵۵۰ هزار مسافر، شهر مشهد با ۳۴ هزار نفر و همدان با ۳۱هزار مسافر اختصاص پیدا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار