ناراحتی بازیکنان بزرگ از اقدام قلعه‌نویی

تهران (پانا) - سرمربی اسبق تیم ملی کشورمان اعتقاد دارد، امیر قلعه‌نویی گزینه مناسبی برای هدایت تیم ملی است و حالا باید از او حمایت شود تا ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا نتایج قابل قبولی بگیرد.

کد مطلب: ۱۳۶۱۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
ناراحتی بازیکنان بزرگ از اقدام قلعه‌نویی

ناصر ابراهیمی در ابتدا تاکید کرد: «ما در این سال‌ها چه چیزمان در فوتبال درست بوده است، به جز همین مربیان زحمتکش و دلسوز مثل امیر قلعه‌نویی که خیلی تلاش می‌کنند تا فوتبال کشورمان پیشرفت کند. او را در نازی‌آباد و در زمین خاکی کشف کردم و به باشگاه راه آهن بردم. در راه آهن طی ۶ ماه درخشید. بعد که مربی شاهین شدم، او با من به این تیم آمد. در مقطعی هم سرمربی تیم ملی شدم، بازیکن من بود.»

وی ادامه داد: «قلعه‌نویی در شاهین خودش را نشان داد و خیلی سریع به تیم ملی دعوت شد. بعد هم به استقلال رفت. در این تیم هم درخشش داشت و به اردوهای مختلف تیم ملی هم دعوت می‌شد. حتی زمانی که مرحوم دهداری سرمربی تیم ملی شد، هم روی او نظر مثبت داشت. قلعه‌نویی در ۱۷ سالگی با وجود حضور ۱۰ -۱۲ بازیکن بزرگ‌تر، گاهی مواقع تیم را رهبری می‌کرد. بازیکنان بزرگ ناراحت بودند که چرا یک بازیکن ۱۷ ساله به ما می‌گوید چگونه بازی کنیم. یعنی از همان موقع قلعه‌نویی استعداد مربیگری را داشت.»

این پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به کارنامه قلعه نویی در مربیگری گفت: «او در هر تیمی بوده موفقیت‌هایی داشته است. به عنوان نمونه در همین تیم آخری که مربیگری می‌کرد. چه زمانی گل گهر توانسته بود برای قرار گرفتن جزو ۴ تیم اول رقابت کند؟ اگر اتفاقاتی نمی‌افتاد حتی امکان داشت جزو تیم‌های اول و دوم جدول لیگ امسال باشند.»

وی افزود: «یک بار در سال ۸۶ قلعه‌نویی را مربی تیم ملی کردند که من هم در کنارش مدیر فنی‌ بودم. در حالی که فقط در یک بازی با پنالتی باخت، اما فوری اخراجش کردند. مربیان دیگر هم بعد از او نتوانستند قهرمانی جام ملت‌ها را به دست بیاورند. اما حالا که دوباره برگشته است به او تبریک می‌گویم و باید اعتراف کنم حقش بود در بین این گزینه‌هایی که اعلام شد، سرمربی تیم ملی شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار