رئیس دانشکده دندانپزشکی استان لرستان اعلام کرد:

ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به دانش‌آموزان کمتر برخوردار لرستان

خرم‌آباد (پانا)- رئیس دانشکده دندانپزشکی استان لرستان اعلام کرد آمادگی لازم را دارند که آموزش‌های لازم و خدمات پیشگیرانه از جمله فلورایدتراپی را به صورت رایگان برای دانش‌آموزان انجام دهند. همچنین خدمات درمانی را با پایین‌ترین تعرفه در مرکز دندانپزشکی دانشکده به ویژه برای دانش‌آموزان کمتر برخوردار اجرا کنند.

کد مطلب: ۱۳۶۱۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به دانش‌آموزان کمتر برخوردار لرستان

در نشستی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس دانشکده دندانپزشکی استان راه های همکاری دو نهاد بررسی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به خدمات علوم پزشکی به دانش آموزان و برپایی اردوهای جهادی در مناطق عشایری گفت: این جای بسی خوشحالی است که پزشکان جوان و بومی استان دغدغه سلامت دانش آموزان و مردم مناطق کمتر توسعه یافته را دارند.

رضا عزتی با اشاره به گستردگی آموزش و پرورش و ظرفیت شبکه شاد افزود: این آمادگی وجود دارد که آموزش های بهداشت و دهان، راه‌های پیشگیری از بیماری های دهان و دندان و... در این شبکه در اختیار دانش‌آموزان، فرهنگیان و خانواده‌ها قرار گیرد.

وی توانمندسازی مربیان بهداشت و سلامت را یکی از رویکردهای آموزش و پرورش دانست و خواستار همکاری بیشتر آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه شد.

کامران آزادبخت، رئیس دانشکده دندانپزشکی استان لرستان هم با اشاره به اینکه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی، هدف خدمات پزشکی و دندانپزشکی این دانشکده هستند، گفت: آمادگی لازم را داریم که همه آموزش ها و خدمات پیشگیرانه از جمله فلورایدتراپی را به صورت رایگان برای دانش آموزان انجام دهیم. همچنین خدمات درمانی را با پایین ترین تعرفه در مرکز دندانپزشکی دانشکده به ویژه برای دانش آموزان کمتر برخوردار انجام دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار