توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در مراغه آغاز شد

مراغه (پانا) - همزمان با ماه مبارک رمضان توزیع ۲ هزار بسته معیشتی با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی آغاز شد.

کد مطلب: ۱۳۶۰۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در مراغه آغاز شد

یحیی حیدری، فرمانده سپاه ناحیه مراغه در حاشیه آیین تدارک و توزیع بسته‌های معیشتی اظهار کرد: رمضان ماه احسان و انفاق است و بر همین اساس سپاه ناحیه مراغه و گروه‌های جهادی تصمیم گرفتند برای گسترش سنت حسنه انفاق، ۲ هزار بسته معیشتی برای حمایت از نیازمندان را در سطح محله‌ها و روستاها توزیع کنند.

وی با بیان اینکه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تهیه این بسته‌های معیشتی هزینه شده است، اظهار کرد: این بسته‌ها در اختیار نیازمندانی قرار می‌گیرد که پیش از این توسط پایگاه‌های مقاومت و هیئت امنای مساجد در سطح شهر و روستاها شناسایی شده‌اند.

فرمانده سپاه مراغه با بیان اینکه گروه‌های جهادی سپاه مراغه کار توزیع این بسته‌ها را بر عهده دارند، اضافه کرد: هر بسته معیشتی شامل یک کیسه ۱۰ کیلویی برنج، مرغ، رب، ماکارونی، روغن و خرماست.

شایان ذکر است کمک به همنوعان و دستگیری از مستمندان همواره از سوی بزرگان دین مبین اسلام توصیه شده و علاوه بر آن جزو دستورات دینی است تا جایی که در قرآن کریم در هرجایی که به اقامه نماز دستور داده شده، به دنبال آن به پرداخت زکات و کمک به دیگران نیز اشاره شده است.

حضرت رسول اکرم (ص) نیز در خطبه شعبانیه اینگونه فرموده است که با تشنگی و گرسنگی ماه مبارک رمضان، تشنگی و گرسنگی روز قیامت را بچشید و به فقرا و مسکینان صدقه بدهید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار