توقیف وسایل نقلیه فاقد پلاک و دارای آلودگی صوتی در مراغه

تبریز (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از اجرای طرح توقیف وسایط نقلیه فاقد پلاک، دارای پلاک مخدوش، تغییر وضعیت و آلودگی صوتی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۰۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
توقیف وسایل نقلیه فاقد پلاک و دارای آلودگی صوتی در مراغه

سرهنگ توحید فارسی اظهار کرد: طرح توقیف وسایط نقلیه فاقد پلاک و دارای پلاک مخدوش با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی، انتظام بخشی و جلوگیری از بروز تخلفات و هنجارشکنی و همچنین دارای آلودگی صوتی در شهرستان مراغه به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در قالب اجرای این طرح ۷ دستگاه انواع خودرو و تعداد ۱۴ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و پلاک مخدوش و همچنین وسایط نقلیه ای که با نصب تجهیزات و دستکاری غیرمتعارف وسیله نقلیه خود اقدام به آلودگی صوتی و مزاحمت برای شهروندان می کردند، در شهرستان توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح علاوه بر توقیف ۲۱ دستگاه وسائط نقلیه، تعداد ۵۰ دستگاه وسایط نقلیه دیگر دارای تخلف نیز اعمال قانون شدند.

وی تصریح کرد: برابر ماده ۲ آیین نامه راهنمایی و رانندگی هر وسیله نقلیه ای باید دارای پلاک باشد و رانندگی با وسیله نقلیه ای که پلاک نداشته باشد ممنوع است و در صورت تردد این گونه خودروها ضمن اعمال قانون به پارکینگ منتقل می شوند تا تکلیف پلاک آنان مشخص شود.

سرهنگ فارسی اضافه کرد: پلاک هویت وسیله نقلیه محسوب می شود و بیشتر تخلفات صورت گرفته خودروهای بدون پلاک مربوط به فرار از صحنه تصادفات،سرعت غیرمجاز، ایجاد حادثه و زمینه ساز جرائم و تخلفات دیگر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار