رئیس ستاد بزرگداشت حماسه ۳۰ مهر همدان

حماسه 30 مهر باید به عنوان یک جریان فرهنگی بود

رئیس ستاد بزرگداشت حماسه 30 مهر همدان گفت:حماسه 30 مهر باید به عنوان یک جریان فرهنگی برای همه مردم و دانش‌آموزان تبیین شود.

کد مطلب: ۱۳۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانابه نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد 30 مهر همدان، علی‌اکبر فامیل‌کریمی با اشاره به حرکت قشر دانش‌آموز و دانشجو در حماسه 30 مهر اظهار داشت: همه حرکت‌های مردمی در آن مقطع از حوزه‌های علمیه شکل گرفت .

وی گفت: در آن مقطع و در 30 مهر 57 دانش‌آموزان با جسارت و جرأت حضور یافتند و دانشجویان و بقیه اقشار مردم نیز به آنان پیوستند .
به گفته رئیس ستاد بزرگداشت حماسه 30 مهر همدان، حماسه 30 مهر باید به عنوان یک جریان فرهنگی برای همه مردم و دانش‌آموزان تبیین شود .
وی متذکر شد: مردم همدان همگام با ملت ایران در مبارزات و راهپیمایی‌ها حضور داشتند و در به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب سهم بسزایی داشتند .
فامیل‌کریمی خاطرنشان کرد: رشادت و ایثارگری افرادی که برای به ثمر رسیدن انقلاب جانفشانی کردند همواره باید زنده و گرامی داشته شود .
وی ضمن معرفی و تبیین حماسه 30 مهر 57 و گرامیداشت شهدای این حماسه و شهدای انقلاب، اعلام کرد: بیش از 90 سند در این زمینه آماده و تهیه شده که در تلاش هستیم این واقعه مغفول از دید مسئولان را به مردم همدان معرفی کنیم .
رئیس ستاد بزرگداشت حماسه 30 مهر همدان خاطرنشان کرد: در کنار حماسه 30 مهر، می‌توان به شهادت پنج نفر از انقلابیون شهرستان کبودراهنگ و انفجار در دبیرستان‌های شهر همدان نیز اشاره کرد .
وی یادآور شد: با کمک اعضای ستاد 30 مهر همدان و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در تلاش هستیم اسناد حماسی و انقلابی استان را گردآوری کرده و در راستای نشر آنها به نسل آینده بکوشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار