وزیر بهداشت در جمع فعالان اتحادیه‌های دانشجویی:

پیشرفت کشور از مسیر دانشگاه‌ و با همت دانشجویان محقق می‌شود

تهران (پانا) - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد امروز جهاد تبیین، ضرورتی راهبردی است و ما برای دستیابی به پیشرفت و عدالت، حتما باید از دانشجویان و تشکل‌های انقلابی استفاده کنیم و به جوانان فرصت بدهیم.

کد مطلب: ۱۳۶۰۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت کشور از مسیر دانشگاه‌ و با همت دانشجویان محقق می‌شود

بهرام عین‌اللهی در نشست صمیمی با فعالان اتحادیه‌های دانشجویی کشور پس از شنیدن دغدغه‌ها و پیشنهادهای مطرح‌شده از سوی دانشجویان گفت: در نظام آموزشی روش‌های مختلفی برای ارزیابی وجود دارد که از بهترین آنها بهره گیری از خروجی‌ها از جمله ‌استفاده از تجربیات و نظرات فارغ‌التحصیلان و دانشجویان است و امیدواریم چنین جلساتی تداوم یابد.

وی با اشاره به فراز و نشیب‌هایی که در طول دوران ۴۴ ساله انقلاب اسلامی رخ داده است، افزود: درصحنه‌های مختلف همواره جوانان در میدان حق‌طلبی و مبارزه علیه باطل حضور مؤثر داشته اند و در برهه کنونی نیز که شاهد جنگ اقتصادی و فرهنگی علیه کشور عزیزمان هستیم، نقش دانشجویان و تشکل‌های انقلابی به‌روشنی آشکار است.

عین اللهی مهم‌ترین لازمه مقابله با جنگ نابرابر دشمنان را جهاد تبیین دانست و عنوان کرد: اعتقاد کامل دارم که برای پیشرفت کشور، باید از جوانان و تشکل‌های دانشجویی استفاده کنیم و به آنان فرصت بدهیم، چرا که دانشجویان متعهد و انقلابی، امیدآفرینان کشورند و حمایت از آنان را وظیفه خود می دانیم.

وزیر بهداشت با بیان این که یکی از نیازهای اصلی در دانشگاه‌ها توجه به گسترش و تعمیق فعالیت های متناسب با فرهنگ اسلامی است، اظهار داشت: برای تقویت تفکر انقلابی، امید ما به نسل جوان و تشکل‌هایی است که از بدنه دانشجویانند و می‌توانند نیاز آینده ما به اساتید و مسئولان متدین و متخصص را تأمین کنند.

وی با اشاره به جلسه روز گذشته خود با معاونان، مشاوران و‌ مدیران ستاد وزارت بهداشت که همزمان به صورت وبینار با روسا و معاونان دانشگاه های علوم پزشکی برگزار شد، عنوان کرد: وزارت بهداشت به عهدی که با مردم بسته پایبند است و به‌هیچ‌وجه از سیاست های کلی سلامت ابلاغی رهبر معظم انقلاب، راهبردهای رییس جمهور محترم و دولت سیزدهم و برنامه عدالت و تعالی سلامت کوتاه نخواهیم آمد و همه توانمان را برای تحقق دسترسی آسان، ارزان و بهنگام مردم همه مناطق کشور به خدمات روزآمد و‌ باکیفیت سلامت به کار خواهیم گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار