معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان؛

جشن روزه‌اولی، باعث نشاط و شادابی دانش‌آموزان است

زاهدان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت برگزاری برنامه‌هایی نظیر جشن روزه اولی‌ها راهکار مناسبی برای ایجاد نشاط و شادابی و تشویق دانش‌آموزان به انجام مبانی دینی است.

کد مطلب: ۱۳۶۰۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
جشن روزه‌اولی، باعث نشاط و شادابی دانش‌آموزان است

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جشن دانش آموزی روزه اولی های استان سیستان و بلوچستان با حضور حسن بروشکی،معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل برگزار شد.

حسن بروشکی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در این جلسه گفت: جشن روزه اولی ها با هدف تشویق، آشنایی و انس هر چه بیشتر دانش آموزان با مسائل و احکام روزه و ماه مبارک رمضان در فضایی شاد و خاطره انگیز برگزار می شود.

وی افزود: جشن روزه اولی ها ویژه دختران مقطع ابتدایی و پسران متوسطه اول تا قبل از شب‌های قدر در تمامی مدارس استان برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: مراسمی با این موضوع بصورت محوری در مرکز استان سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: این برنامه شامل بیان فلسفه روزه در قالب قصه گویی با زبان کودکانه و پخش کلیپ‌های کودکانه رمضان، برگزاری مسابقه مذهبی ویژه ماه مبارک و توزیع افطاری بین کودکان است.

دانش آموز خبرنگار: بهناز براهویی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار