مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل:

مشکلات واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی اردبیل حل می‌شود

اردبیل(پانا) - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل گفت از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای تامین زیرساخت‌ها و حل مشکلات واحد‌های تولیدی دراین استان استفاده می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۶۰۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مشکلات واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی اردبیل حل می‌شود

هاشم علایی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل گفت: حل مشکلات واحد‌های تولیدی و کمک به رشد تولید، از اهم فعالیت‌های این شرکت در سال ۱۴۰۲ در راستای اجرای فرامین و منویات رهبری خواهد بود.

وی اظهار کرد: حرکت در راستای تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و همچنین جلب رضایت حداکثری واحد‌های صنعتی و رفع موانع تولید، از مهمترین برنامه‌های این شرکت در سال جدید خواهد بود که تلاش خواهیم کرد از تمامی ظرفیت‌های موجود برای تحقق این هدف مهم استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه خوشبختانه در سطح استان ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای افزایش تولید و اشتغال وجود دارد، خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته قدم‌های بسیار مناسبی برای جهش تولید در صنعت استان برداشته شد که این اقدامات در سال جدید نیز با قدرت هرچه تمام‌تر در شهرک‌های صنعتی ادامه خواهد داشت.

علایی افزود: مطمئناً با عمل به شعار سال، این شرکت با برنامه ریزی‌های خود در ابتدای سال، چهار محور توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی، تعیین تکلیف اراضی راکد، تامین و بهسازی زیرساخت‌ها و همچنین همراهی با واحد‌های صنعتی با اعمال مدل‌های مختلف حمایتی را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار خواهد داد تا موجبات افزایش رضایتمندی عموم صنعتگران و کارآفرینان و رشد و توسعه همه جانبه استان را فراهم سازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار