ساپینتو: حذف از آسیا ناامیدی بزرگی برای همه است

تهران (پانا) - سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید تنها یک امید و آرزو دارد که در دیدار فردا مقابل ذوب آهن پیروز شود.

کد مطلب: ۱۳۵۹۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
ساپینتو: حذف از آسیا ناامیدی بزرگی برای همه است

ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل تیم‌ فوتبال ذوب‌آهن از هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال ایران که قرار است ساعت ۱۹:۳۰ فردا (جمعه) در ورزشگاه آزادی برگزار شود، اظهار کرد: چند روز لیگ متوقف شده بود و قبل از آن در شرایط فوق العاده ای بودیم و امیدوارم بتوانیم همان روال را ادامه دهیم. در ۹ روز گذشته با وجود مشکلاتی که هر روز کنار تیم است خیلی خوب تمرین کرده‌ایم.

وی افزود: امیدوار و آرزومندیم که مقابل ذوب آهن در دیدار فردای خود در ورزشگاه آزادی به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه کاملا برای پیروزی متمرکز است، عنوان کرد: حرفه ای هستم و شغل من این است که برای بازیکنان و هواداران - با وجود اینکه می دانید از مشکلات مالی برخورداریم - صد درصد وجودم را برای برتری بگذارم. ۴ ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده ام. اگر بخواهم می توانم الان قرارداد خود را لغو کنم و باشگاه نیز باید تمام مطالبات من را پرداخت کند اما تا آخر با بازیکنان و برای هواداران سخت می‌جنگیم تا هر دو جام را به دست آوریم.

ساپینتو در ادامه درباره احتمال حذف استقلال از آسیا گفت: طبیعی است که وضعیت موجود من را ناراحت کرد. یکی از دلایلی که به سمت استقلال آمدم برای حضور و جنگیدن در آسیا بود. من با این رویا زندگی می کنم. اگر این اتفاق بیفتد یک ناامیدی برای همه است.

وی در مورد رفتن از استقلال به دلیل حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: الان وقت صحبت کردن در این مورد نیست. تمرکزمان بر بازی مقابل ذوب آهن و بردن این تیم است. آن ها تیم خوبی هستند و من روی این موضوع تمرکز کرده‌ام.

سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنین در مورد دیدار مقابل پرسپولیس، خاطرنشان کرد: زمان صحبت کردن در مورد آن بازی نیست. بازی بسیار بسیار سختی مقابل ذوب آهن داریم و تمرکزمان روی بازی مقابل ذوب آهن است.

ساپینتو در مورد مصدومان استقلال در دیدار فردا مقابل ذوب آهن، گفت: فردا اطلاعات نهایی را در مورد مصدومان می‌دهیم.

وی در خصوص بازگشت ملی پوشان استقلال نیز، گفت: از حضور هر سه بازیکن خوشحالم. با تمام احترامی که برای مربی تیم ملی قائل هستم فکر می کنم بازیکنان بیشتری بودند که از استقلال می توانستند به تیم ملی دعوت شوند. ۳ بازیکن ما عملکرد خیلی خوبی داشتند و امیدوار هستم فردا هم صد درصد آماده باشند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد مشکلات مالی این تیم، اظهار کرد: این موضوع هنوز حل نشده و وجود دارد اما تمرکز ما به صورت صد درصدی روی بهترین عملکرد برابر ذوب آهن خواهد بود.

ساپینتو در مورد دیدار با ذوب آهن و احتمال تساوی این دیدار و دور شدن از قهرمانی، بیان کرد: آمار گل‌های خورده دو تیم مساوی است. ذوب آهن در فاز تهاجمی سه بازیکن خوب دارد و موقعیت‌های گل زیادی درست می کند و کیفیت خوبی دارد. ما به تیمی که فردا مقابلمان به میدان می‌رود احترام می گذاریم. شاید فردا عقب‌تر بنشینند و ما روی این موضوع کار کرده ایم و خود را برای بازی مقابل ۵ مدافع آماده کرده ایم. ۳ امتیاز بازی فردا برای ما بسیار مهم است و نمی توانیم هیچ امتیازی را از دست بدهیم.

وی با بیان اینکه تیمش باید صبور باشد و سریع بازی و حرکت کند، گفت: آن ها خیلی خوب دفاع می کنند و خیلی در حمله سریع هستند. ما باید تعادل خود را حفظ کنیم. آن ها تیم خیلی خوبی هستند و در لیگ رقابتی به میدان می رویم و هیچ دیدار آسانی نداریم. استقلال هم تیم خیلی خوبی است و خیلی خوب بازی می کند. امیدواریم فردا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد عملکرد تیم ملی فوتبال ایران با توجه به ۲ بازی انجام شده، عنوان کرد: تیم ملی فوتبال ایران در دو دیدار با سرمربی جدید به میدان رفته و صحبت کردن در این مورد، خیلی زود است. امیداورم مربی تیم ملی با حمایت همه جانبه نتایج خیلی خوب و فوق العاده ای به دست آورد و موفق باشد.

ساپینتو درباره عملکرد دفاعی تیم ها مقابل استقلال هم اظهار کرد: خیلی سخت است ولی همین است. بازیکنان من برای این موضوع آماده هستند. بازی سختی پیش رو داریم و باید تمرینات را به زمین مسابقه انتقال دهیم و با اعتماد به نفس، ذهنیت و روحیه بالا پیش برویم. فقط اینگونه است که می توانیم بازی خود را پیش ببریم.

سرمربی استقلال درباره اظهارات رییس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در مورد استفاده از ساپینتو در حوزه دانش افزایی نیز گفت: صد درصد برای این مساله در دسترس و آماده همکاری هستم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار