سرمربی ذوب آهن:

دیدار استقلال و ذوب آهن سخت خواهد بود

تهران (پانا) - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن معتقد است که استقلال و ذوب آهن دیدار سختی مقابل یکدیگر خواهند داشت.

کد مطلب: ۱۳۵۹۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار استقلال و ذوب آهن سخت خواهد بود

مهدی تارتار در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال استقلال تهران از سری رقابت‌های هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال ایران که قرار است ساعت ۱۹:۳۰ فردا (جمعه) در ورزشگاه آزادی برگزار شود، اظهار کرد: امیدوار هستیم سال خوبی برای مردم ایران باشد. بازی سختی برای هر دو تیم خواهیم داشت. استقلال شرایط خیلی خوبی دارد و چند هفته قبل آمار فوق العاده ای از خود به جا گذاشت و ذوب آهن نیز در سه هفته آمار فوق العاده ای داشت و ۷ امتیاز کسب کرد.

وی افزود: تیم ما از نظر روحی روانی شرایط خوبی دارد و با انگیزه است. یک تیم برای قهرمانی می‌جنگد و قابل احترام است و ما نیز با کیفیت بالا برای صعود در جدول به میدان می رویم. استقلال هجومی بازی می کند و با توجه به مهره های کلیدی استقلال با طرح و برنامه به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به اینکه "امیدواریم به هدف خود در دیدار با استقلال که کسب سه امتیاز است برسیم،" گفت: با برنامه مقابل استقلال به میدان خواهیم رفت. ذوب‌آهن نیز مانند سایر تیم ها، چند روز استراحت کرد و چند بازی دوستانه داشت تا از شرایط مسابقه دور نشویم. تمامی تیم ها از تعطیلات ضرر می کنند. شرایط برای تیم ها یکسان است و فرقی نمی‌کند.

تارتار با تاکید بر اینکه "هرگز ضد فوتبال بازی نکرده ایم و کسی به یاد نمی آورد که بازیکنان من خود را برای اتلاف وقت به زمین بیندازند،" عنوان کرد: وقت تلف کردن نیز باید تاکتیکی باشد و همواره سعی کرده ایم با توجه به حریف خود بر اساس استراتژی‌های تعیین شده، پیش برویم.

وی درباره احتمال حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا و فرصت پیش آمده برای تیم فوتبال ذوب آهن با احتمال بی انگیزه بودند بازیکنان استقلال، خاطرنشان کرد: تا جایی که می دانم بحث استقلال، پرسپولیس و سپاهان متفاوت است و آن ها در جریان بازی به این مسائل توجهی ندارند. ما استقلال را استقلال همیشگی می دانیم و با توجه به اینکه مقابل پرسپولیس و سپاهان امتیاز کسب کردیم مقابل استقلال نیز تلاش می‌کنیم که سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در رابطه با وضعیت تیم ملی در دیدار برابر روسیه و کنیا، گفت: بازی با روسیه فوق العاده بودیم و مشخص بود که از نظر ذهنی تغییراتی ایجاد شده و بازیکنان بی پروا به میدان رفتند. در دیدار با کنیا اما این تیم را به ویژه در نیمه اول دسته کم گرفته بودیم. هنوز خیلی زود است و باید به کادر فنی تیم ملی فرصت دهیم. باید همان فرصتی که به دیگر مربیان داده شده به مربیان ایرانی هم داده شود.

تارتار در مورد حضور هواداران در ورزشگاه نیز بیان کرد: خیلی خوشحالیم. جذابیت فوتبال با هوادران خیلی بیشتر است و باید قوانین به گونه ای باشد که هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند و هر چه تعداد هواداران بیشتر باشد جذابیت های فوتبال بیشتر خواهد بود. امیدوار هستیم که هواداران ذوب آهن نیز به ورزشگاه بیایند. ما دوست داریم در کنار هوادارانمان به میدان برویم.

وی در خصوص وضعیت ذوب آهن نیز اظهار کرد: باید شرایط حال ذوب آهن را در نظر بگیریم. هر چقدر هزینه کنیم برداشت خواهیم کرد. در جدول لیگ برتر تیم هایی که بیشتر هزینه کرده اند در بالای جدول قرار دارند. هر تیم معمولی که بتواند در جایگاه هشتم و نهم قرار بگیرد دستاورد خوبی به دست آورده است و ما در جدول شرایط خوبی داریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن همچنین درباره دعوت اسلامی بازیکن این تیم به تیم ملی فوتبال ایران گفت: خیلی خوشحالیم که از آکادمی ذوب آهن بازیکنی به تیم ملی بزرگسالان راه یافته است. همواره به جوانان ایمان دارم چرا که خیلی دوست دارند یاد بگیرند و این به ما کمک می کند که بتوانیم تفکرات خود را پیاده کنیم، هر چند این تصمیم تاوان دارد و تاوان آن را پرداخت خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار