پیشگوی «هفت خان اسفندیار» مشخص شد

تهران (پانا) - محسن حسینی، نیکا افکاری و سایه پارسایی به نمایش موزیکال «هفت خان اسفندیار» به کارگردانی حسین پارسایی پیوستند.

کد مطلب: ۱۳۵۹۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
پیشگوی «هفت خان اسفندیار» مشخص شد

به گزارش روابط عمومی نمایش، محسن حسینی در نقش جاماسب پیشگو، نیکا افکاری در نقش به آفرید و سایه پارسایی در نقش همای خواهران اسفندیار در نمایش موزیکال هفت خان اسفندیار به کارگردانی حسین پارسایی حضور دارند.

هفت خان اسفندیار یکی از داستان‌های مشهور شاهنامه اثر حکیم ابوالقاسم فردوسی است که در آن، حکایت سفر پرماجرای اسفندیارِ رویین تن به قصد رهاندن خواهرانش همای و به آفرید از چنگ تورانیان روایت می‌شود.

این نمایش موزیکال برداشتی آزاد از شاهنامه حکیم ابوالقاسم فردوسی است. یوسفعلی میرشکاک به عنوان مشاور محتوایی در این اثر حضور دارد.

این اثر محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است و با مشارکت شرکت نور تابان و همکاری بنیاد فرهنگی هنری رودکی از اردیبهشت ۱۴۰۲ روی صحنه تالار وحدت اجرا خواهد شد.

امین زندگانی در نقش اسفندیار، بانیپال شومون در نقش گرگسار، امیرکاوه آهنین جان در نقش گشتاسب، فریبا کوثری در نقش کتایون، امیر رضا دلاوری در نقش پشوتن، اصغر پیران در نقش ارجاسب، رضا راد در نقش شیر شکار، ندا سیاس و مونا صوفی در نقش جادو زن ها، دیگر بازیگران نمایش موزیکال هفت خان اسفندیار پیش از این معرفی شدند.

دیگر عوامل از جمله دیگر بازیگران، آهنگسازان و طراحان هنری این اثر به زودی معرفی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار