برگزاری برنامه «سین هشتم» در ایام نوروز در اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر

بوشهر(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از برگزاری برنامه «سین هشتم» در ایام نوروز با محوریت سفره‌های افطار و سفرهای نوروزی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۹۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری برنامه «سین هشتم» در ایام نوروز در اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر

محمود حقدوست در جلسه هماهنگی استانی پویش سین هشتم اظهار کرد: سال گذشته برنامه‌های هفته امور تربیتی با تنوع زیاد و بسیار عالی برگزار گردید که همدلی و هم فکری مجموعه پرورشی استان در همین راستا باعث فراهم شدن مشارکت حداکثری دانش آموزان بوشهری شد .

حقدوست از برگزاری برنامه «سین هشتم» در ایام نوروز با محوریت سفره‌های افطار و سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه امسال عید نوروز و ماه مبارک رمضان مقارن شده اند این پویش در دستور کار مجموعه معاونت پرورشی استان قرار گرفته است. حقدوست در تشریح این خبر افزود: در این پویش دانش آموزان علاقمند باید جاذبه‌های گردشگری،اماکن مذهبی و تاریخی استان بوشهر را با تولید محتوایی چون فیلم و عکس معرفی کنند.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف ما در این پویش تقویت هویت ملی، مذهبی و آشنایی بیشتر دانش آموزان با آثار استان، معرفی رسوم محلی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان است.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطر نشان کرد: قالب آثار می تواند به صورت فیلم، عکس و نقاشی از سفره سحر و افطار در منزل یا مسجد، مراسم شب احیا، و معرفی مکان های گردشگری باشد.

حقدوست عنوان کرد: زمان ارسال آثار به دبیرخانه از هفتم تا ۱۳ فروردین ماه است و علاقمندان می توانند آثار خود را به آیدی در شبکه شاد ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار