هشدار کولاک در ۲۰ استان کشور

تهران (پانا) - سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، استان‌های تحت تاثیر کولاک برف، کاهش دمای شدید، بارش برف، باران و خیزش گردوخاک در پی هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۹۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
هشدار کولاک در ۲۰ استان کشور

به گزارش ایسنا؛ صادق محمودی با اشاره به هشدار سطح نارنجی شماره ۵ سازمان هواشناسی اظهار کرد: بر اساس این هشدار شاهد کولاک برف از روز جمعه تا شنبه (۱۱ و ۱۲ فروردین) در اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، کردستان، ارتفاعات در استان‌های قزوین، البرز، گیلان، مازندران، تهران، چهارمحال و بختیاری، لرستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، ارتفاعات شمال شرق خوزستان، خراسان شمالی، سمنان، گلستان و خراسان رضوی خواهیم بود.

وی همچنین درباره استان‌هایی که تحت تاثیر کاهش دمای شدید از جمعه تا یکشنبه (۱۱ تا ۱۳ فروردین) خواهند بود نیز توضیح داد: شمال غرب و شمال شرق کشور همچنین استان‌های سمنان، گیلان، همدان، مرکزی، قزوین، البرز و تهران تحت تاثیر این کاهش دما خواهند بود.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ادامه افزود: بارش شدید و رگباری باران و بارش برف در مناطق سردسیر نیز از جمعه تا شنبه (۱۱ و ۱۲ فروردین) در گیلان، مازندران، کرمانشاه، لرستان، شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، همدان، قزوین، البرز، تهران و مازندران پیش‌بینی شده است.

محمودی در پایان با اشاره به استان‌های تحت تاثیر وزش باد شدید و خیزش گردوخاک از جمعه تا شنبه (۱۱ و ۱۲ فروردین) اظهار کرد: خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، اصفهان، قم، مرکزی، تهران، البرز، قزوین، سمنان، خراسان شمالی، مرکزی، کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان تحت تاثیر این وضعیت جوی خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار