توزیع شبانه‌روزی دارو در تعطیلات نوروز در داروخانه مرکزی هلال احمر

تهران (پانا) - داروخانه مرکزی جمعیت هلال‌احمر با فعالیت شبانه روزی در ایام نوروز، روزانه به طور میانگین پاسخگوی ۶۰۰ مراجعه‌کننده بوده است.

کد مطلب: ۱۳۵۹۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
توزیع شبانه‌روزی دارو در تعطیلات نوروز در داروخانه مرکزی هلال احمر

با اتخاذ تدابیر اندیشیده شده و نیز پیش بینی کمبودهای احتمالی، داروخانه هلال احمر اقدام به تأمین داروهای موردنیاز بیماران به ویژه داروهای شیمی درمانی کرده که در طی روزهای گذشته و تعطیلات عیدنوروز بدون تعطیلی و بی وقفه به ارائه خدمات به هموطنان پرداخت.

براساس این گزارش؛ پس از تاکید رئیس جمعیت هلال احمر مبنی بر تلاش مضاعف در جهت افزایش کمی و کیفی خدمات داروخانه مرکزی جمعیت و ارائه خدمات شبانه روزی در نوروز ۱۴۰۲، این داروخانه ارائه خدمات به مردم‌ را در اولویت برنامه‌های خود گذاشت و توانست بخشی از نیاز کشور را در این مدت برطرف کند.

در میان تمام خدمات ارائه شده از سوی جمعیت هلال‌احمر؛ داروخانه‌های جمعیت در سراسر کشور، مامن کسانی است که برای تهیه‌ی داروهای کمیاب، نایاب و حتی داروهای معمولی خود به آن مراجعه می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تدارکات پزشکی؛ بر اساس آمار، داروخانه مرکزی جمعیت روزانه به طور میانگین ۶۰۰ مراجعه کننده دارویی داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار