در گفت‌وگو با پانا:

مسعود زارعی: قلعه‌نویی نباید قرارداد کوتاه مدت را قبول می کرد

بهترین بازی فصل پرسپولیس مقابل سپاهان در حذفی بود/جام را دو دستی به حریف دادیم

تهران (پانا) - بازیکن پیشین پرسپولیس معتقد است قلعه‌نویی نباید قرارداد کوتاه مدت را قبول می‌کرد چرا که فدراسیون دنبال بازی دادنش است.

کد مطلب: ۱۳۵۹۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مسعود زارعی: قلعه‌نویی نباید قرارداد کوتاه مدت را قبول می کرد

مجتبی سیدی/ مسعود زارعی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به سرمربی‌گری قلعه نویی در تیم ملی فوتبال گفت: «در حالی که همه روی آوردن مربی خوب خارجی همفکر بودند، فدراسیون نتوانست با کسی به توافق برسد و مجبور شدند رو به مربیان داخلی بیاورند. حالا که قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده باید همان حمایتی که از مربیان خارجی کردند را از او هم داشته باشند. او یکی از پرافتخارترین مربیان ایران است و باید زمان لازم را بدهند. قراردادش گویا تا آخر جام ملتهای آسیاست. باید همه پای او بایستیم و این طور نباشد که با یک باخت یا نتیجه بد برکنارش کنند.»

وی افزود: «فدراسیون چون مشکل شدید مالی داشت، سراغ مربی داخلی آمد. حس می‌کنم که آنها قلعه‌نویی را بازی دادند و او خودش نباید قرارداد کوتاه مدت را قبول می‌کرد. آنها شک نکنید به شرایط اقتصادی خوبی برسند، به یک بهانه او را اخراج می‌کنند. از آن طرف اگر قرارداد ده ساله هم می‌بستند، ملاک نبود. همان موقعی که اسکوچیچ را آوردند، باید مربی ایرانی می‌آوردند. همان موقع هم می‌توانستیم سراغ مربی داخلی بیاییم اما این کار را نکردند. الان هم مجبور بودند.»

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: «یکسری بازیکن داریم که سطح بالا هستند مثل طارمی و سردار. خیلی مهم است که سرمربی چه کسانی را دستیارانش انتخاب کند. تیم ورک مربی خیلی مهم است. سرمربی فقط نظارت می‌کند و بازیکتان بیشتر با دستیاران در ارتباطند. بازیکنان بین خودشان هم حرف می‌زنند و طبیعتاً دستیار سرشناسی که بازیکنان از او حرف شنوی داشته باشند، تأثیر گذار است.»

مسعود زارعی گفت: «الان ساپینتو خودش این تیم را نبسته است اما واقعا استقلال خیلی خوب بازی می‌کند. اگر دلقک بازی‌های او را کنار بگذاریم، مربی باکیفیتی نشان داده است. بدنساز خیلی خوبی دارد و استقلال تا ۹۰ دقیقه می‌تواند پرس کند. بدنساز نقش خیلی مهمی در تیم دارد. زمان برانکو هم مارکو این نقش مهم را داشت. الان تیم ملی ما هم باید یک بدنساز ماهر داشته باشد تا در آسیا بتواند خوب کار کند‌.»

وی با اشاره به عملکرد پرسپولیس هم افزود: «پرسپولیس اصلا در این اواخر فوتبالی بازی نکرد. در حساس ترین بازی با سپاهان متاسفانه خوب نبودیم و حریف سوار بازی بود. در نیمه دوم که ده نفره هم بودیم، هیچ انگیزه‌ای نداشتیم. معمولا می‌گویند تیم‌های ده نفره انگیزه زیادی دارند اما ما چیزی ندیدیم. سپاهان اما شما فوتبالش در نیم فصل دوم عوض شد. دفاع چپ و راستش که زکی پور و رضائیان هستند، رونده‌اند. اما در تیم ما بیرانوند که بازی با پای خیلی خوبی دارد، استفاده نمی‌کنیم. خیلی مواقع می‌توانیم با بیرانوند برتری عددی ایجاد کنیم. به نظرم بهترین بازی پرسپولیس مقابل سپاهان در جام حذفی بود. الان دیگر همه چیز دست حریف است. تیم ما خریدهای خوبی نداشت. اما بهترین کار کادر فنی این بود که امسال برای۱۳ بازیکن تیم امید ما کارت بازی گرفتند. معتقدم در هفته باقی مانده بهتر است کادر فنی از همین جوانها استفاده کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار