برگزاری جشنواره نوجوان مازنی در مازندران

ساری(پانا)- اولین جشنواره بومی محلی نوجوان مازنی در بخش‌های شعر و دکلمه خوانی، نقالی قصه و خاطره گویی، سرود گروهی و مجری گری با حضور پرشور و دلگرم‌کننده دانش‌آموزان نوجوان استان مازندران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۹۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره نوجوان مازنی در مازندران

این جشنواره با محوریت موضوعات آداب و رسوم و سنن استان مازندران، رویدادهای تاریخی، مذهبی و فرهنگی استان مازندران، شهدای گرانقدر این استان، مشاهیر ادبی، دینی، علمی، تاریخی و فرهنگی، ورزشی و اجتماعی مازندران و هر موضوعی که به معرفی استان سرسبز و لاله خیز مازندران می پردازد،برگزار شد و تمامی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی و متوسطه اول تا ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ آثار خود را به این جشنواره ارسال کردند.

آثار جشنواره نوجوان مازنی در بخش‌های اصلی نقالی، قصه و خاطره گویی، سرود گروهی، مجری گری و شعر و دکلمه خوانی در دو مقطع ابتدایی و متوسطه اول مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در رشته سرود گروهی (۲۰ نفره) ۵۷ اثر، شعر و دکلمه خوانی ۵۴۱ اثر، نقالی و قصه و خاطره گویی ۲۰۳ نفر، مجری گری ۱۰۹ نفر و تعداد کل دانش آموزان شرکت کننده در این جشنواره ۱۹۹۲ نفر است.

از بین آثار ارسالی در بخش مجریگری تعداد ۲۸ اثر به مرحله مجری حضوری (اجرای زنده) راه پیدا کردند و از ۶ الی ۹ فروردین اجرای حضوری در سالن ارشاد شهرستان آمل در حال برگزاری است و لازم به ذکر است که اختتامیه این جشنواره ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار می شود.

دانش آموز خبرنگار:سونیا کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار