افزایش ۳ برابری مشارکت فرهنگیان در جشنواره تجارب برتر تربیتی

بوشهر(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت مشارکت فرهنگیان در یازدهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، نسبت به سال گذشته ۳ برابر افزایش یافته است.

کد مطلب: ۱۳۵۹۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۳ برابری مشارکت فرهنگیان در جشنواره تجارب برتر تربیتی

محمود حقدوست اظهار کرد: یازدهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی با هدف مستندسازی و دستیابی به اندوخته‌های تجربی معاونان و مربیان پرورشی، مشاوران تربیتی، معلمان و مدیران مدارس، ایجاد فرصت‌های طراحی و ایده‌پردازی در زمینه‌های تربیتی، شناسایی و معرفی استعدادهای منابع انسانی حوزه پرورشی و فرهنگی و تولید و انتشار یافته‌های پژوهشی برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره ویژه معاونان و مربیان پرورشی، مشاوران تربیتی، معلمان و مدیران مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی در سه مرحله شهرستان، استان و کشوری است.

حقدوست با اشاره به شروع جشنواره از آبان ماه ۱۴۰۱ عنوان کرد: پس از پایان مهلت ارسال آثار در اسفندماه، حدود ۳۵۰ اثر به دبیرخانه استانی ارسال شده است که رشد ۳ برابری را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه اردیبهشت سال جاری، نتایج مرحله استانی اعلام می‌شود، ادامه داد: ۱۶ اثر برتر و ۱ تجربه ماندگار به مرحله کشوری راه خواهند یافت و برای افرادی که حد نصاب امتیاز را کسب کنند، تقدیرنامه صادر می‌شود.

حقدوست خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی و آموزشی شامل روش های تجربه نگاری، آموزش خلاقیت و ابتکار و آشنایی با تجارب گذشته به صورت مجازی و حضوری، تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب، جلسات مختلف، توسط دبیرخانه استانی و مناطق دلایل افزایش استقبال فرهنگیان از جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی است.

وی در پایان تاکید کرد: این رویداد به عنوان تنها جشنواره جمع آوری ایده‌ها و روش‌های نو و ابتکاری فرهنگیان، بر افزایش کیفیت خدمات امور تربیتی تاثیرگذار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار