کارگروه بررسی اعتراض فرهنگیان نسبت به نتایج رتبه‌بندی در بوشهر فعال شد

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت کارگروه‌های تخصصی برای پیگیری و بررسی اعتراضات معلمان تشکیل شده است و راهنمایی‌های لازم نیز توسط کارشناسان صورت می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
کارگروه بررسی اعتراض فرهنگیان نسبت به نتایج رتبه‌بندی در بوشهر فعال شد

علی موحدی در نخستین جلسه شورای معاونین در سال جدید اظهار کرد: لایحه رتبه بندی بعد از 11 سال بر روی زمین مانده بود که در نهایت توسط دولت و با همت وزیر آموزش و پرورش به قانون تبدیل شد.

موحدی افزود: ما نیز اشکالات وارده به نتایج رتبه بندی را می پذیریم، اما یک طرح هنگامی که به مرحله اجرا می رسد نواقصات آن آشکار می شود.

موحدی با بیان اینکه در قبال حق معلمان کوتاه نخواهیم آمد، گفت: کارگروه‌های تخصصی برای پیگیری و بررسی اعتراضات معلمان تشکیل شده است و راهنمایی‌های لازم نیز توسط کارشناسان صورت می گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: اعتراضات فرهنگیان بوشهری در هیات ممیزی استان بررسی می شود و اگر مجددا اعتراضی وجود داشته باشد، حق اعتراض در هیات ممیزی کشور مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه امیدآفرینی و ایجاد روحیه نشاط در میان دانش آموزان با جدیت باید دنبال شود، افزود: امسال یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز در مدارس استان باید باشکوه تر از سال‌ گذشته برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار