بارش باران در محورهای مواصلاتی تهران و ۱۱ استان کشور

تهران (پانا) - کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین در برخی محورهای مواصلاتی پایتخت به سمت شمال کشور از بارش باران در برخی محورهای مواصلاتی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
بارش باران در محورهای مواصلاتی تهران و ۱۱ استان کشور

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، امیر معصومی وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری را تشریح کرد و گفت: در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل شهرستانک تا نساء و پل زنگوله تا سیاه بیشه و مسیر شمال به جنوب حدفاصل ولی آباد تا سیاه بیشه، آزادراه تهران - شمال مسیر(جنوب به شمال) محدوده شهرستانک، محور هراز مسیر(جنوب به شمال) محدوده های گالری امامزاده هاشم و آب اسک، آزادراه قزوین - رشت محدوده رودبار، ترافیک سنگین گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام اینکه محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه دارای بارش باران، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین - رشت فاقد مداخلات جوی است از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان چهارمحال و بختیاری و بارش باران در برخی از محورهای استان های خوزستان، سمنان، فارس، قم، لرستان، مرکزی، همدان، کردستان، کرمانشاه، مازندران، تهران و کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

معصومی افزود: محور قدیم خرم‌آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد -پل زال و محور خرم آباد- کوهدشت انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار