مدیر آموزش و پرورش دیلم:

13 هزار گردشگر نوروزی در مدارس دیلم اسکان یافتند

دیلم (پانا) - مدیر آموزش و پرورش دیلم گفت از ۲۷ اسفندماه سال گذشته تاکنون، ٣ هزار و ۲۶۶ خانوار گردشگر نوروزی با جمعیتی معادل ۱۳ هزار و ۱۴۵ نفر در مدارس این شهرستان اسکان یافتند.

کد مطلب: ۱۳۵۸۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
13 هزار گردشگر نوروزی در مدارس دیلم اسکان یافتند

حسین رمضانی اظهار کرد: از این مجموع، شهر دیلم و بخش مرکزی ۲ هزار و ۸۵۰ خانوار با جمعیت ۱۰هزار و ۹۰۰ نفر و شهر و بخش امام حسن با ۴۱۶ خانوار و جمعیت ۲ هزار و ۲۴۵نفر بیشترین پذیرش مسافر نوروزی را داشته اند.

رئیس ستاد اسکان فرهنگیان دیلم گفت: خدمت رسانی به مسافران نوروزی اعم از فرهنگیان، خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و کارکنان دولت و نیروهای آزاد در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در شهر دیلم و امام حسن به نحو مطلوب در حال انجام است.

وی افزود: ۲ پایگاه پذیرش اسکان نوروزی فرهنگیان در شهر دیلم و امام حسن فعال هستند و ۳۴ آموزشگاه در قالب ۲۱۳ کلاس به همراه سالن های ورزشی، خوابگاه دانش‌آموزی و مرکز رفاهی فرهنگیان تا پایان تعطیلات نوروزی پذیرای میهمانان نوروزی از اقصی نقاط کشور خواهند بود.

رمضانی ادامه داد: مسافران از ۳۰ استان کشور در شهرستان دیلم اسکان داده شده اند.

مدیر آموزش و پرورش دیلم بیان کرد: این شهرستان از استان‌های اصفهان، سپس همدان و چهارمحال و بختیاری به ترتیب بیشترین تعداد پذیرش و اسکان مسافر را داشته است.

شهرستان ساحلی دیلم در شمال استان بوشهر از نقاط گردشگرپذیر جنوب کشور در تعطیلات نوروز امسال پذیرای جمعیت بی شماری از هموطنان شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار