سازمان دانش‌آموزی بازوی توانمند نظام تعلیم و تربیت است

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، سازمان دانش آموزی را بازوی توانمند نظام تعلیم و تربیت در بعد پرورشی و مهارت های زندگی خواند.

کد مطلب: ۱۳۵۸۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی بازوی توانمند نظام تعلیم و تربیت است

علی مطهری در جریان بازدید از سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی و خبرگزاری پانا، به ظرفیت های مهم این مجموعه اشاره کرد و گفت: سیستم آموزشی و پرورشی ایران دارای ظرفیت ها و بخش هایی است که با ظرافت و دقت و برنامه ریزی های مختلف کوتاه و بلند مدت در راستای اعتلای نظام تعلیم و تربیت فعالیت می کنند، سازمان دانش آموزی یکی از این ظرفیت ها است.

وی افزود: پتاسیل بالای این مجموعه،توانایی های دانش آموزان در موضوعات اجتماعی، تربیتی، فرهنگی، مهارت های زندگی، اردوی و حتی سیاسی را ارتقا می دهد و این مهم یکی از نیازهای امروز جامعه است، خلأ های موجود در بعد تربیتی آموزش و پرورش با مجموعه هایی نظیر سازمان دانش آموزی به خوبی و با خیال آسوده پر می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی ادامه داد: خبرگزاری پانا به عنوان رسانه رسمی آموزش و پرورش نقش مهمی را در انعکاس اخبار و عملکرد و همچنین بررسی فضای موجود آموزش و پرورش ایفا می کند، فضای رسانه ای امروز کشور نیازمند افراد حرفه ای و آموزش دیده است که خبرگزاری پانا با استعدادیابی و پرورش این استعدادها در کادر سازی رسانه ای برای جامعه نیز می تواند مثمر ثمر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار