با حضور ابوذر روحی و محسن عراقی؛

جشن بزرگ روزه اولی‌ها در دارالعباده برگزار شد

یزد (پانا) - جشن بزرگ روزه اولی های یزدی با عنوان «ای مهربون تر از مامان و بابام» با استقبال کم‌نظیر نوجوانان یزدی در میدان امیرچخماق یزد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
جشن بزرگ روزه اولی‌ها در دارالعباده برگزار شد

این مراسم که همزمان با پنجمین روز از بهار 1402 و سومین روز از ماه مبارک رمضان با حضور پرشور مردم یزد و مسافران‌ نوروزی برگزار شد؛ ابوذر روحی و محسن عراقی به اجرای سرود سلام فرمانده 1و سلام فرمانده 2 پرداختند.

عمو فردی نژاد و آقا ایوالله نیز در این مراسم به اجرای نمایش ویژه احکام با موضوع روزه داری پرداختند که به صورت طنز به اهمیت توجه به روزه داری و نحوه روزه داری در ماه مبارک رمضان پرداختند.

از نکات مورد توجه این مراسم حضور گردشگران غیریزدی بود که به منظور بازدید از استان به حسینیه امیرچخماق سفر کرده بودند و حضوری پرشور و تحسین برانگیز در این مراسم داشتند.

اجرای گروه سرود عاشقان ولایت با مضمون یزدجهانی، برگزاری مسابقه، اجرای احکام توسط عمو فردی نژاد با موضوع ماه مبارک رمضان و روزه داری از جمله برنامه های دیگر این مراسم بود.

لازم به توضیح است این برنامه به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و سپاه الغدیر یزد برنامه ریزی شده بود که در قالب برنامه های نوروزی سازمان اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار