با مشارکت نوجوانان، جوانان و گروه‌های جهادی اجرا می‌شود؛

ویژه برنامه بهار دلها در منطقه ۱۴

تهران (پانا) - ویژه برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی متنوع شهرداری منطقه ۱۴ با عنوان «بهار دلها» متناسب با نیاز خانواده‌ها و  با مشارکت ویژه نوجوانان و جوانان تا اواسط فروردین ماه ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه بهار دلها در منطقه ۱۴

شهرداری منطقه ۱۴ به مناسبت نوروز ۱۴۰۲ ویژه‌ برنامه‌های گسترده و متنوعی را برای این ایام، تدارک دیده است که این فعالیت‌ها و برنامه‌ها با برپایی جشن نوروزی شهرداری منطقه ۱۴ از روز ۳ فروردین آغاز شد و تا اواسط ماه ادامه دارد.

در این ایام برنامه‌های متنوعی از قبیل؛ اجرای گروه‌های سرود، ورزش باستانی، شاهنامه‌خوانی، نوروزخوانی، موسیقی سنتی، نمایش خیابانی، حضور عروسک‌های غول پیکر، عمو نوروز، ننه سرما، اقوام، هفت سین، پیش بینی شده است.

این فعالیت ها با حضور گروه‌های مختلف هنری و فرهنگی، نیروها و ادوات خدمات‌رسان شهرداری، پلیس راهور، حوزه اجتماعی نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، بسیج و سایر نهادهای با هدف ایجاد اطمینان خاطر، شور و نشاط و نشان دادن آمادگی شهرداری منطقه ۱۴ برای پذیرایی و میزبانی از مسافران نوروزی، انجام می‌شود.

با توجه به اهمیت ارتقای سطح فرهنگ در بهبود کیفیت زندگی و ایجاد شهری با الگوهای اسلامی و مطلوب همه اقشار، برنامه های آموزش محور در موضوعات فرهنگسازی ویژه اقشار مختلف، بخصوص دانش آموزان نیز در این ایام اجرا خواهد شد.

پیک عمو نوروز نیز از دیگر فعالیت‌های طراحی شده ویژه ایام نوروز برای کودکان است. در این پیک‌ها موضوعات سرگرم کننده برای کودکان مانند بازی مار و پله و رنگ آمیزی اماکن گردشگری شهر تهران، قرار دارد که در ایستگاه های اطلاع رسانی به خانواده‌های دارای کودک، ارائه می‌شود.

شایان ذکر است؛ ساعت فعالیت موزه‌ها و مجموعه‌های گردشگری شهرداری منطقه ۱۴ نیز در این ایام تغییر می‌کند و بر این اساس، موزه‌ها، باغ موزه‌ها و خانه موزه‌های شهرداری تا ساعت ۲۲ و مجموعه های گردشگری شهرداری تا سحر به شهروندان و مسافران نوروزی خدمات عرضه می‌کنند.

دانش آموز خبرنگار: عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار