مازندران، اصفهان و فارس رکورددار عملیات امداد و نجات نوروزی

تهران (پانا) - سخنگوی طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر اعلام کرد بیشترین عملیات امداد و نجات انجام شده از ٢٤ اسفند ١٤٠١ لغایت پنجم فروردین ۱۴۰۲، به ترتیب مربوط به استان‌های مازندران، اصفهان و فارس بوده است.

کد مطلب: ۱۳۵۸۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
مازندران، اصفهان و فارس رکورددار عملیات امداد و نجات نوروزی

بنا به اعلام ایسنا، وحید سلیمی درباره اقدامات انجام شده در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۲، اظهار کرد: از ٢٤ اسفند ١٤٠١ لغایت پنجم فروردین ۱۴۰۲، ٢٠٣٩ مورد عملیات و خدمات انجام شده است که از این تعداد ١٠٨١ مورد عملیات و خدمات جاده‌ای، ٨٥ مورد جوی، ٧٢ مورد کوهستانی و ١٩ مورد در محیط های آبی بوده است.

وی با بیان اینکه در کل طی بازه زمانی یاد شده برای ۳۷ هزار و ۷۹۸ نفر امداد رسانی انجام شده است، ادامه داد: همچنین در این مدت به ٢٥٦٤ نفر اسکان اضطرای داده شده است و ٩١٥ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شده‌اند. همچنین ۱۵ هزار و ۵۵ نفر درمان در محل داشته‌اند و ۱۳۳ نفر به مناطق امن منتقل شده‌اند.

به گفته سخنگوی طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر، در بازه زمانی یاد شده ٢٠٨ مورد عملیات نجات فنی انجام شده است و برای ٢٥١ نفر عملیات رهاسازی مصدوم در سوانح جاده ای انجام شده است.

سلیمی افزود که تست قند و فشارخون برای ۱۵ هزار و ۱۴۰ نفر از ٢٤ اسفند ١٤٠١ لغایت پنجم فروردین ۱۴۰۲ انجام شده است.

وی درباره بیشترین عملیات امداد و نجات انجام شده توسط سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر توضیح داد: به ترتیب استان‌های مازندران با ١٢٣ مورد، اصفهان با ١١٨ مورد و فارس با ١٠٩ مورد بیشترین آمار عملیات امداد و نجات انجام شده در بازه زمانی یاد شده را به خود اختصاص داده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار