رزمایش ظفر ۱۴۰۲در خراسان جنوبی آغاز شد

بیرجند (پانا)- فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از آغاز رزمایش عملیاتی ظفر ۱۴۰۲ در این استان خبر داد و گفت در این رزمایش مجموعه یگان ویژه به کمک گشت‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی می‌آید.

کد مطلب: ۱۳۵۸۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
رزمایش ظفر ۱۴۰۲در خراسان جنوبی آغاز شد

سرهنگ حسن شجاعی‌نسب در مراسم آغاز رزمایش عملیاتی ظفر ۱۴۰۲ افزود: تعطیلات نوروزی، سفرها و آنچه شور و نشاط را در بین مردم شکل می‌دهد نیازمند مدیریت مناسبی است تا مردم بتوانند از این ایام به خوبی استفاده کنند و با کمترین مشکل مواجه باشیم.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: هر سال کارکنان انتظامی در حوزه کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها، پلیس راه، پلیس راهور و سایر رده‌های تخصصی در خدمت مردم به صورت مضاعف هستند و کار ویژه‌ای که امسال اتفاق افتاد و برای تحقق قولی که به مردم دادیم، برنامه‌ریزی شد اینکه اولین بار همکارانمان در مجموعه یگان ویژه که یک استعداد قابل توجه است را در قالب رزمایش عملیاتی ظفر ۱۴۰۲ به‌کارگیری کردیم.

وی افزود: ماموریت‌های پلیس در این طرح شامل پیشگیری و مقابله با سرقت همچنین حضور در نقاط شلوغ و دارای جمعیت است و کار ویژه آن مقابله با خرده‌فروشان و جمع‌آوری معتادان که باعث دغدغه مردم شده و مقابله با قاچاق و عرضه خارج از شبکه سوخت را در دستور کار دارند تا فضای مناسبی را در تعطیلات برای مردم فراهم کرده و بتوانیم خدمتگزار واقعی مردم باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار