امام جمعه شهرستان قرچک:

ایران اسلامی مقتدرتر از هر زمان دیگری است

قرچک(پانا) - امام جمعه شهرستان قرچک در نماز جمعه این هفته ایران اسلامی را مقتدرتر از هر زمان دیگری دانست و گفت ایران اسلامی به دست آوردهای مختلفی در زمینه‌های گوناگونی با پشت‌کار، تلاش، اعتماد به جوانان مومن، انقلابی و عمل به فرمایش مقام معظم رهبری به این افتخارات رسیده است.

کد مطلب: ۱۳۵۸۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
ایران اسلامی مقتدرتر از هر زمان دیگری است

حجت الاسلام والمسلمین حجت‌اله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در اولین خطبه سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: خداوند نعمت را بر ما تمام کرده، با داشتن رهبری عادل حجت برای ما تمام است، امروز بهترین نوع جهاد برای مسئولین و مردم اطاعت از رهبری عظیم شأن است، هرکجا که به فرمایشات امامین انقلاب عمل کردیم سعادت نصیبمان شد و هرکجا غیر این عمل کردیم مشکلات و چالش‌های پیش روی ما به وجود آمد.

امام جمعه شهرستان قرچک در انتخاب شعار سال مقام معظم رهبری گفت : به مسائل و چالش‌های کشور اشاره کردند و راه حلی را برای رفع مشکلات و محوریت کار نام‌گذاری کردند که این امر موجب رفع مشکلات و بهبود وضعیت اقتصادی کشور خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه ایران اسلامی به دست آوردهای مختلفی در زمینه گوناگونی رسیده است، بیان کرد: سال گذشته ایران اسلامی به دست آوردهای مختلفی در زمینه‌های گوناگونی رسیده است، همه این‌ها با پشت‌کار، تلاش، اعتماد به جوانان مومن، انقلابی و عمل به فرمایش مقام معظم رهبری به این افتخارات رسیده ایم و ایران اسلامی مقتدرتر از هرزمان دیگری است.

اسماعیلی در پایان خاطر نشان کرد : ایران اسلامی امروز دشمن را مقلوب کرده است، اقتدار روز افزون ایران اسلامی خار چشم دشمنان ایران شده است، امروز افول آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

خبرنگار دانش‌‌آموز: علی مفتخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار