فعالیت ۱۲پایگاه با ۹۴۱ کلاس،درستاداسکان آموزش و پرورش خراسان جنوبی

اقامت ۲۲هزار و ۲۴۹نفر در مدارس خراسان جنوبی

بیرجند (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت در ایام تعطیلات نوروزی ۱۲ پایگاه ستاد اسکان نوروزی آموزش وپرورش، وظیفه استقبال، پذیرایی، هدایت و اسکان ۲۲هزار و ۲۴۹نفر ازمیهمانان فرهنگی را برعهده داشتند.

کد مطلب: ۱۳۵۸۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
اقامت ۲۲هزار و ۲۴۹نفر در مدارس خراسان جنوبی

سیدعلیرضا موسوی نژاد در جریان بازدیدازپایگاه اسکان نوروزی شهرستان بیرجند،اظهارکرد:برای اسکان مسافرین فرهنگی استان،درایام نوروز،۱۳۱آموزشگاه با ۹۴۱ کلاس درس، با درجه بندی«ویژه»،«الف»و«ب»تجهیز و برای اقامت میهمانان نوروزی آماده شده است.

وی با اشاره به همکاری ۳۰۶ نفر از کادراداری و آموزشی استان با ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش،درخراسان جنوبی، تصریح کرد: در صورت افزایش تعداد مسافرین تعداد مدارس ستاد اسکان نیزافزایش خواهد یافت.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره با استقبال از۱۸ هزارو ۱۹۹ نفر میهان نوروزی، در قالب ۴هزار و ۳۵۶خانوار از ۲۷اسفندسال گذشته لغایت سوم فروردین جاری، عنوان کرد: از مجموع ۹۴۱ کلاس درس تجهیز شده ۱۱۳کلاس با درجه«ویژه»۲۸۸ کلاس با درجه«الف»و ۵۴۰ کلاس نیز با درجه«ب» در نظر گرفته شده است.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در خراسان جنوبی،با اشاره به اقامت ۲۲هزار و ۲۴۹نفر روز مسافر فرهنگی در بازه زمانی یاد شده در پایگاه های ستاد اسکان آموزش و پرورش استان تأکید کرد: خراسان جنوبی، در رتبه چهاردم استان های کشور به جهت پذیرش همکاران فرهنگی قرار دارد.

موسوی نژاد،بابیان این که ثبت نام اینترنتی مسافرین نوروزی از ۲۰ اسفند ماه در سامانه اسکان آموزش و پرورش به آدرسesksn.medu.ir آغاز شده است، خاطر نشان کرد: یکی دیگر از برنامه های آموزش و پرورش در ایام نوروز۱۴۰۲ توانمند سازی علمی، فرهنگی و عقیدتی دانش آموزان استان است و به این منظور طرح اعتکاف علمی دانش آموزان، در مدارس استان اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار