فرماندار اهر:

نظارت بر نانوایی‌ها در تعطیلات نوروزی و ماه رمضان تشدید شود

اهر (پانا)- فرماندار اهر خواستار تشدید نظارت بر نانوایی ها در تعطیلات نوروزی شد.

کد مطلب: ۱۳۵۷۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
نظارت بر نانوایی‌ها در تعطیلات نوروزی و ماه رمضان تشدید شود

ابوالفضل غنی زاده در جلسه کارگروه آرد و نان با اعلام این خبر گفت: با توجه به شروع مسافرت‌های نوروزی و حضور میهمانان در شهرستان اهر، از این‌رو مصرف نان نیز افزایش می‌یابد.

وی در ادامه ضمن اشاره به اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان از سوی وزارت اقتصاد افزود: نانوایی‌هایی که نسبت به استفاده از کارت‌خوان هوشمند بی‌توجهی کرده یا سهمیه آرد را به‌طور کامل پخت نکرده بودند مشمول کسر سهمیه آرد شده‌اند.

غنی زاده خاطر نشان کرد: در طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان و شناورسازی سهمیه آرد نانوایی‌ها؛ میزان اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌ها بر اساس فروش نان از طریق کارت‌خوان هوشمند خواهد بود و همچنین کاهش پخت نان و عدم رعایت وزن چانه در سهمیه آرد نانوایی‌ها تأثیر مثبتی دارد.

فرماندار اهر گفت: با توجه به پیش‌رو بودن تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان ، نانوایی‌های اهر، به‌صورت شیفت‌بندی شده نان خواهند پخت.

رییس کارگروه ارد و نان شهرستان اهر ضمن انتقاد از برخی تخلفات در نانوایی ها افزود: متأسفانه برخی نانوایی‌ها در طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان و کارت‌خوان هوشمند را بی‌تأثیر می‌دانند، این در حالی است که کارت‌خوان نانوایی را برای اینکه کارکرد محسوب شود در سوپرمارکت استفاده کرده است، این اقدام تخلف محسوب شده و منجر به پلمب نانوایی می‌شود.

فرماندار اهر در پایان از دستگاه‌های نظارتی از جمله جهاد کشاورزی، صمت، تعزیرات حکومتی، غله و سایر نهادها خواست نسبت به نانوایی‌ها، وزن چانه و کیفیت نان نظارت حداکثری داشته و بازرسی‌‌ها را تشدید کنند.

خبرنگار: یوسف سلمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار