مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی:

طرح شهید سید روح‌الله عجمیان در مدارس آذربایجان‌غربی اجرایی می‌شود

ارومیه(پانا)- مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت با توجه به شناسایی و معرفی مدارس مناطق محروم و توزیع تجهیزات و مصالح لازم طرح شهید عجمیان در مدارس استان عملیاتی می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۷۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
طرح شهید سید روح‌الله عجمیان در مدارس آذربایجان‌غربی اجرایی می‌شود

قهرمان رحمانی در آیین آغاز اجرای طرح شهید عجمیان که با حضور سنایی معاون متوسطه آموزش‌و‌پرورش استان و عباس زاده دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر استان آذربایجان غربی اظهار کرد: اجرای طرح "شهید سید روح الله عجمیان" به منظور بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم‌برخوردار با مشارکت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، قرارگاه جهادی عدالت تربیتی، سازمان بسیج سازندگی، بنیاد علوی، بنیاد برکت، سازمان بسیج فرهنگیان، سازمان بسیج دانش آموزی، سازمان بسیج دانشجویی و گروه های جهادی انجام می شود.

وی ادامه داد: این طرح با اهداف ترویج و ارتقاء روحیه جهادی و ایجاد بستری مناسب جهت آشنایی و همکاری دانش آموزان با گروه های جهادی و استفاده از ظرفیت هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش و بهره وری از مهارت های کسب شده توسط دانش آموزان، طرح بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار با عنوان طرح شهید سید روح الله عجمیان در تعطیلات نوروز سال جدید و در ایام تعطیلات تابستان عملیاتی خواهد شد.

رحمانی افزود: این قرارگاه در جهت رفع کاستی های مدارس در مناطق کمتر توسعه یافته با همکاری گروه های جهادی وارد عمل می شود.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به شناسایی و معرفی مدارس مناطق محروم توسط آموزش و پرورش و توزیع تجهیزات و مصالح مربوطه توسط اداره کل نوسازی مدارس در بازه های زمانی تعیین شده این قرارگاه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار