پیام تبریک رئیس سازمان دانش‌آموزی استان خراسان رضوی به‌مناسبت نوروز ۱۴۰۲

مشهد (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان خراسان رضوی با صدور پیامی فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲ را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۵۷۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس سازمان دانش‌آموزی استان خراسان رضوی به‌مناسبت نوروز ۱۴۰۲

متن پیام حجت رضازاده به شرح زیر است:

«‌بسم الله الرحمن الرحیم
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

شهود قدرت لایزال الهی ، با تحول در بستر طبیعت انسان را برآن می دارد همواره به عظمت و جلال و جمال ذات اقدس معترف گشته و با ذکر نام جمیلش دل آرام گیرد و با سجده بر پیشگاه مقدس مقلب القلوب و الابصار و ارحم الراحمینش شکرانه ی نعمات بی شمارش به جای آورد . عمر در گذر است و این اشارت ها برای ما کافی است تا محاسبه و مراقبه را سرلوحه ی همه ی امورمان قرار دهیم، مهم ترین پیام رستاخیز طبیعت یادآوری تهذیب نفس، متحول شدن و استفاده از زمان در اختیار و پیش روی است.

همان طور که فصل بهار، فصل رویش طبیعت و جان گرفتن دوباره آن است، نزول قرآن در ماه رمضان نیز حیاتی دوباره بر روح و جان انسانها است. لذا امیدوارم سال جدید در سایه قرآن سالی پر از خیر و برکت همراه با سلامتی برای همه مردم سرزمین‌مان ایران اسلامی باشد.

اینجانب ضمن قدردانی از همه زحمات فرهنگیان فرهیخته به ویژه روسای سازمان، کارشناسان، مدرسان، مربیان و دانش آموزان پیشتاز فرا رسیدن سال نو را خدمت همه فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده‌های محترم آنان صمیمانه تبریک و شادباش عرض می‌نمایم واز درگاه خداوند منان در سال جدید، روزهایی بانشاط و سرشار از سعادت و خوشبختی را آرزومندم.»

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار