مشکلات طرح رتبه‌بندی فرهنگیان بوشهری مورد بررسی قرار گرفت

بوشهر(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با سرپرست مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری و مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش دیدار کرد و مشکلات فرهنگیان و مدارس استان را مطرح کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۷۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مشکلات طرح رتبه‌بندی فرهنگیان بوشهری مورد بررسی قرار گرفت

علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح امروز در دیدار با احمد محمود زاده معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۳ هزار و ۳۲۷ دانش آموز در مدارس غیر دولتی تحصیل می کنند که نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد رشد ۱۷ درصدی بوده ایم.

وی افزود: در استان بوشهر از ظرفیت مدارس آموزش راه دور برای کسانی که از تحصیل جامانده اند بکار گرفته شده است.

گفتنی است در این نشست مشکلات و چالش‌های آموزشگاه‌های آزاد، مدارس غیر دولتی و از راه دور استان بوشهر در وزارتخانه بررسی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در ادامه با سرپرست مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری و مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش دیدار کرد و مشکلات فرهنگیان و مدارس استان را مطرح کرد.

موحدی در این نشست اظهار کرد: احکام رتبه‌بندی تمامی فرهنگیان شاغل و پیشکسوت مشمول قانون رتبه‌بندی این استان صادر شده است که این امر مهم با همدلی و اهتمام مجموعه آموزش و پرورش استان محقق شده است.

وی اضافه کرد: لایحه رتبه بندی بعد از ۱۱ سال توسط دولت مردمی ایران قوی عملیاتی شد اما فرهنگیان استان بوشهر در این زمینه اعتراضاتی دارند که خواستار اصلاح و توجه به مطالبات شان هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطر نشان کرد: با توجه به وعده صادق دولت در زمینه طرح رتبه بندی، چالش ها و مشکلات و دغدغه مندی فرهنگیان نیز باید پس از ارزیابی رفع شود تا حقوق هیچ شخصی ضایع نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار