با حضور معاون آموزش ابتدایی انجام شد:

افتتاح طرح فعالیت‌های یادگیری ایام نوروز ۱۴۰۲ با عنوان «مهمانی در مهمانی»

اصفهان (پانا) - طرح فعالیت‌های یادگیری ایام نوروز ۱۴۰۲ با عنوان «مهمانی در مهمانی» و با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۵۷۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح طرح فعالیت‌های یادگیری ایام نوروز ۱۴۰۲ با عنوان «مهمانی در مهمانی»

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، طرح مهمانی در مهمانی نوروز ۱۴۰۲ با حضور معاون آموزش ابتدایی این اداره کل و در محل گلزار شهدای اصفهان افتتاح شد.

وجیهه فاضل، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در این مراسم اظهار کرد: فعالیت‌های یادگیری ایام نوروز ۱۴۰۲ با عنوان «مهمانی در مهمانی» و با محوریت احیای نقش پدربزرگ و مادربزرگ‌های خانواده و والدین، رویش طبیعت و ماه مهمانی خدا در سراسر استان آغاز شد.

وی در خصوص این طرح ابراز کرد: طرح مهمانی در مهمانی نوروز ۱۴۰۲ در ۵ محور مهمانی لاله‌ها، بهار، خدا، طبیعت و خانواده از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

فاضل با بیان اینکه در این طرح دانش‌آموزان دوره ابتدایی می‌توانند در محوری که علاقه‌مند هستند فعالیت کرده و آثار خود را به کانال یادگیری نوروز ارسال کنند، افزود: دانش‌آموز فعالیت خود را می‌تواند مستقیماً به کانال‌های ارتباطی در مدرسه ارسال کند و ربات فعال در کانال، فعالیت را دریافت کرده و پس از ارسال به دبیرخانه کشوری و ارزیابی فعالیت منتشر و قابل‌مشاهده خواهد بود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: دانش‌آموزان همچنین می‌توانند فعالیت را برای آموزگار خود در گروه کلاسی شاد ارسال و آموزگار تا پایان تعطیلات و بعد از آن فرصت دارد ضمن ارائه بازخورد، فعالیت را برای رابط منطقه/ناحیه/کارشناس گروه‌های آموزشی ابتدایی ارسال نماید تا از طریق رابط در کانال قرار داده شود.

وی خاطرنشان کرد: همه دانش‌آموزان عضو در کانال yadgirynoroz۱۴۰۲ می‌توانند به معماهای کانال نیز پاسخ دهند و برای فعالیت‌هایشان جایزه دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار