معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهر تهران:

اخذ ۲۲۰ برگ سند مالکیت، به متراژ ۵۲هزار متر مربع در آموزش و پرورش شهر تهران

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهر تهران در راستای تحقق شعار دولت و حفظ حقوق دولت و همچنین ضرورت حفظ حقوق حقه بیت المال؛ از اخذ ۲۲۰ برگ سند مالکیت، به متراژ ۵۲هزار مترمربع در آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۷۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
اخذ ۲۲۰ برگ سند مالکیت، به متراژ ۵۲هزار متر مربع در آموزش و پرورش شهر تهران

مجید پارسا؛ معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهر تهران از اخذ ۲۲۰ برگ سند مالکیت تک برگ، به متراژ ۵۲ هزار متر مربع در شهر تهران خبر داد.

بر اساس ماده ۹ قانون جامع حدنگار کشور و آیین نامه مستندسازی و تعیین بهره‌بردار اموال غیرمنقول دستگاه های اجرایی، پس از سال ها تلاش و کوشش مداوم و مستمر اداره حقوقی، املاک و حمایت قضایی کارکنان آموزش و پرورش شهر تهران، موفق به اخذ ۲۲۰ برگ سند مالکیت به متراژ ۵۲ هزار متر مربع واقع در محدوده شهرداری منطقه ۱۵ تهران شد.

مجید پارسا؛ معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهر تهران افزود: اهمیت این امر مهم در این خصوص است، که اسناد مالکیت زمین های فوق با نهادهای دیگر مرتبط بوده که با پیگیری های مستمر و تلاش بی وقفه همکاران اداره حقوقی و املاک آموزش و پرورش پایتخت، منجر به موفقیت در تحصیل اسناد مالکیت به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی وزارت آموزش و پرورش شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار