مدیرکل آموزش و پرورش البرز :

یکی از مهمترین نیازهای استان البرز ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات آموزشی است

کرج ( پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت در آستانه سال نو و ماه رحمت و برکت الهی با حضور وزیر آموزش و پرورش و استاندار البرز تفاهم‌نامه ساخت ۵۰ مدرسه بنیاد نصر در این استان منعقد شد.یکی از مهمترین نیازهای استان البرز ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات آموزشی است.

کد مطلب: ۱۳۵۷۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
یکی از مهمترین نیازهای استان البرز  ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات آموزشی است

علی حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز روز شنبه در آیین کلنگ زنی مدارس خیریه نصر که به همت " سید جلال نصری" ساخته می شود، افزود: البرز به لحاظ فضای آموزشی و امور تربیتی در بین استان های کشور، فقیرترین است.

وی اظهار کرد: استان البرز با جمعیت دانش آموزی بیش از ۵۲۰ هزار نفر با کمبود فضای آموزشی روبرو است به گونه ای که بیشترین تراکم دانش آموزی کشور را در کلاس های درس این استان می توان دید.

حجرگشت تصریح کرد: تربیت نیروی انسانی متخصص برای آینده کشور رکن اصلی توسعه پایدار است که بخش عمده این مهم بر دوش وزارت آموزش و پرورش است لذا برای ارتقا کیفیت آموزش در کشورباید تلاش بیشتری شود.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین نیازهای کشور از جمله استان البرز ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات آموزشی تشکیل می دهد که این مهم در البرز محسوس تر است، زیرا بیشترین مدارس ۲ نوبتی و تراکم بالای دانش آموزی را در کشور دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: البرز از نظر سرانه فضای آموزشی حتی از استان سیستان و بلوجستان پایین تر است و درصد بالایی از فضاهای آموزشی آن نیز فرسوده است.

وی عنوان کرد: به طور قطع بودجه‌ و اعتبارات دولتی جوابگوی نیازهای موجود نیست، به همین دلیل انسان‌های خیر وارد میدان شده و با ساخت مدرسه به میهن خود خدمات ارزشمندی ارائه می دهند.

حجرگشت در پایان تاکید کرد: نقشه راه ما درآموزش و پرورش درسال تحصیلی جدید براساس فرمایشات رهبرمعظم انقلاب با محوریت گام دوم انقلاب، سند تحول بنیادین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار