اردوی زیارتی «میهمان بهشت ۲» برگزار شد

مشهد (پانا) - اردوی زیارتی «میهمان بهشت ۲» ویژه دانش‌آموزانی از مناطق محروم است که تابه حال به مرقد مطهر رضوی مشرف نشده‌اند و آستان قدس رضوی با اجرای این طرح در قالب «اردوی زیارت اولی‌ها» تعدادی از این دانش‌آموزان را میهمان حریم حضرت رضا(ع) کرده است.

کد مطلب: ۱۳۵۷۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
اردوی زیارتی «میهمان بهشت ۲» برگزار شد

این اردوی زیارتی که امسال و در دومین دوره اش، میزبان زائرانی از جنوب کرمان شده است، قریب به ۹۰ساعت«کمتر از ۴روز» میزبان این زائر اولی ها خواهد بود که از روز ۲۴اسفند ماه آغاز و در ۲۷اسفند بخش پسران این اردو به پایان می‌رسد.

در بخش پسران این اردو ۷۶دانش آموز زیارت اولی حضور دارند که به همراه مربیانشان ۸۰نفر می‌شوند و در «دبیرستان معارف اسلامی امام رضا (ع)» مشهد ساکن خواهند بود.

دانش آموزان «میهمان بهشت ۲» در این سفر چهار روزه شان به مشهد مقدس برنامه های فرهنگی، آموزشی و همچنین زیارتی، سیاحتی را پیش رو خواهند داشت که زیارت حریم مطهر رضوی، کوهنوردی و زیارت قبور شهدای کوه سنگی، برنامه ورزشی هلیوم پارک و خرید از پاساژهای سطح شهر از جمله برنامه های این اردو است.

این زائر اولی ها ۳مرتبه به حریم مطهر رضوی مشرف می‌شوند که، صرف صبحانه در حرم مطهر، شرکت در نماز جمعه و شرکت در نماز صبح و مناجات خوانی، از ویژه برنامه هایی است که در این سه نوبت تشرفشان به حرم حضرت رضا (ع)، تجربه خواهند کرد.

خرید از پاساژهای سطح شهر و تهیه سوغات، قطعا یکی از مهمترین برنامه های زائر اولی هاست که «آستان قدس رضوی» نیز در قالب کارت هدیه، مبلغ ۲۰۰هزارتومان را جهت خرید سوغاتی، تقدیم «میهمانان بهشت ۲» کرده است.

لازم به ذکر است که این اردو هر ساله و در ایام نوروز برگزار می شود که در سال گذشته بوشهری ها، میهمان بهشت شده بودند و امسال هم دانش آموزان جنوب کرمان توفیق زیارت حریم منور رضوی را برای اولین بار پیدا کردند.

دانش آموز خبرنگار: امیرعلی مقدم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار