تجلیل ازدانش آموز دارای رتبه‌های برتر آزمون سراسری فردوس

بیرجند (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت از یک‌صد دانش‌آموز دارنده رتبه‌های برتر آزمون سراسری و المپیادهای علمی فردوس تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل ازدانش آموز دارای رتبه‌های برتر آزمون سراسری فردوس

سید علیرضا موسوی نژاد گفت: در این آیین از ۶۰رتبه زیر هزار،۷ رتبه زیر صدآزمون سراسری ۴۰۱ و ۳۳ دانش آموز راه یافته به مرحله کشوری المپیادهای علمی دانش آموزان ایران قدردانی شد.

وی، با بیان این که ۶۴نفر از این افراد در حال حاضر دانشجوی رشته های پزشکی و پردیس های دانشگاه فرهنگیان هستند، تصریح کرد: دانش آموزان مستعد خراسان جنوبی نمونه بارز و مصداق گنج های پنهان نظام تعلیم و و تربیت در بهارستان علم و ادب به شمار می روند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، خطاب به ۳۳ دانش آموز راه یافته به مرحله کشوری المپیادهای علمی دانش آموزان ایران، ادامه داد: شما سفیران بهارستان علم و ادب در المپیادها و رقابت‌های علمی کشور هستید و همگان به شما به عنوان سرآمد دانش آموزان استان می نگرند که با افتخارآفرینی در ساحت‌های مختلف تربیتی استعداد و توانایی دانش‌آموزان این استان را به نمایش می گذارید.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در خراسان جنوبی، آموزش و پرورش؛ اضافه کرد: امروز،دشمن با هم دستی مزدوران داخلی و منطقه ای خود با الگوبرداری از حوادث بدو پیروزی انقلاب و کاربست آن با دروغ و فریب در فضای غبار آلود کنونی در جنگی ترکیبی، به مبارزه با انقلاب اسلامی آمده است.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی، اعتقادات راسخ جوانان و نوجوانان به اسلام و انقلاب را باعث پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف نظامی، فرهنگی، عقیدتی، اخلاقی و اقتصادی برشمرد و اضافه کرد: مزدوران منافق پیشه و داعشی صفت دشمن با تحریف واقعیات و کم رنگ کردن اعتقادات ایمانی و اخلاقی سعی در به انحراف کشاندن اعتقادات و باورهای قشر جوان و نوجوان دانش آموز را دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی،با اشاره به تغییر موضع دادن دشمن از جنگ سخت به نبرد فرهنگی و از نبرد فرهنگی به جنگ ترکیبی، خاطرنشان کرد: اعتماد به نفس بخشیدن به دانش آموزان باعث ایجاد جریان فرهنگی عظیم در کشور می‌شود که توطئه های دشمنان را خنثی می‌کند.

به گفته موسوی نژاد اخلال در فرایند یاد دهی و یادگیری منطبق با سند تحول بنیادین، به تعطیلی کشاندن مدارس، مراکز آموزشی و تربیتی و بازگرداندن دانش آموزان به دامان مفسده انگیز و بی بند و بار فضای مجازی که در اختیار دشمنان دیو صفت است، دلیل اتقافات سریالی اخیردرمدارس کشوراست،که ریشه کن شدن آن،نیازمندحفظ هوشیاری اولیای خانه ومدرسه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار