سنگر هنوز خالی نیست

تهران (پانا) - مراسم تشییع پیکر شهید گمنام به نام مشق عشق با حضور همرزم شهید سلیمانی با شعار سنگر هنوز خالی نیست و جمعی از مسئولین استانی در دبستان امام حسین علیه السلام منطقه ۱۵ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
سنگر هنوز خالی نیست

مراسمی تحت عنوان مشق عشق در مدرسه امام حسین (علیه السلام) با حضور جمعی از مسئولین و دانش آموزان مدرسه و خانواده های معظم شهدا برگزار شد. در این راستا فردین آقایی مدیر دبستان امام حسین علیه السلام در گفت و گو با پانا بیان کرد: حدود سه ماه است که در تدارک این مراسم هستیم تا در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یکسری از مناسبت‌ها را گرامی بداریم هم زمان با روز شهدا، تصمیم گرفتیم با کمک و همکاری مسئولین شهرک رضویه، شهردار منطقه، سرای محله، سپاه و بسیج منطقه برنامه را به بهترین وجه برگزار کنیم.

وی در خصوص هدف برگزاری این مراسم افزود: اولین و مهمترین هدف ما پاسداشت مقام شهدا و اجرای برنامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود و البته هدف مهم تر اجرای برنامه های تربیتی و آشنایی دانش آموزان با سیره شهدا و ترویج فرهنگ خدامی شهدا بود.

آقایی نقش این گونه مراسم ها را در تربیت دانش آموزان مهم دانست و گفت: در این ایام که دشمنان دانش آموزان را مورد اهداف پلید خود قرار داده اند، این برنامه مشت محکمی بر دهان معاندان است که به آن ها نشان دهیم که در گوشه گوشه مملکت ما امنیت برقرار است؛ همانگونه که مشاهده می کنید ما امروز حضور ۱۰۰ درصد دانش آموزان را در مدرسه شاهد هستیم و میخواهیم به دشمن بفهمانیم که به هیچ عنوان سنگر را خالی نمی کنیم.

وی همچنین با اشاره به استقبال خانواده‌ها و دانش آموزان از این مراسم اظهار کرد: با توجه به اینکه هیچ اجباری در کار نبوده است بسیار انگشت شمار از دانش آموزان در مراسم امروز حاضر نشده اند که آن هم با توجه به روزهای پایانی سال و رفتن برخی از خانواده ها به شهرستان های خود مسبب این امر بود.

در پایان آقایی گفت: این مراسم با تشییع پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام در مدرسه و اجرای گروه رزم نوازان سپاه پاسداران و با پوشش خبری صدا و سیما برگزار شد و همچنین دلنوشته ای برای شهدای گمنام از طرف میهمانان و دانش آموزان مدرسه نوشته و به امضا حضار رسید.

دانش آموز خبرنگار، امیرمحمد ناطق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار