صالح طبری مطرح کرد

٧ کشته و ۱۴۷ مصدوم در چهارشنبه سوری تهران

تهران (پانا) - رییس مرکز اورژانس تهران اعلام کرد از یکم تا امروز سه‌شنبه ۲۳ اسفند در مراسم چهارشنبه سوری در پایتخت تاکنون هفت نفر کشته و ۱۴۷ نفر مصدوم شدند.

کد مطلب: ۱۳۵۶۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
٧ کشته و ۱۴۷ مصدوم در چهارشنبه سوری تهران

به گزارش مرکز اورژانس تهران، یحیی صالح‌طبری درباره آخرین آمار مربوط به چهارشنبه سوری در تهران افزود: آمار تجمعی مرکز اورژانس تهران تا ساعت ۱۸:۳۰ امروز نشان می‌دهد که در مجموع از ابتدای اسفند تا به این ساعت هفت تن در این حوادث جان خود را از دست داده‌اند. ۱۴۷ نفر نیز دچار مصدومیت شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۳۳ نفر همچنان در بیمارستان هستند و یک نفر از آنان نیز در بخش مراقبت‌های ویژه است، اظهار داشت: ۹۵ نفر درمان و از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، ۱۹ نفر نیز خدمات درمانی را درمحل دریافت کرده‌اند.

رییس مرکز اورژانس تهران از ۲۰ مورد قطع عضو درپی حوادث چهارشنبه سوری در استان تهران خبر داد و گفت: آسیب به چشم با ۵۸ مورد و سوختگی با ۵۶ مورد جزو مواردی است که مصدومان به یک یا چند مورد آن دچار شده‌اند.

به گفته صالح طبری، تکنسین‌های اورژانس تهران در این شب از آماده‌باش کامل برخوردار است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به حادثه‌دیدگان امدادرسانی شود.

رئیس اورژانس تهران با بیان اینکه بیشترین دلایل حوادث مربوط به انفجار موادمحترقه بوده است، گفت: آسیب به چشم‌ها و دست‌ها نیز جزو بیشترین آسیب‌هایی است که در ایام چهارشنبه‌سوری به افراد وارد می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار