شوق رویش در نیشابور به ایستگاه یازدهم رسید

نیشابور (پانا) - یازدهمین همایش شوق رویش با هدف تجلیل از افتخار آفرینان کنکور، المپیادهای علمی، برگزیدگان جشنواره خوارزمی، و ستارگان امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۱ در محل سالن تربیت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
شوق رویش در نیشابور به ایستگاه یازدهم رسید

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با اظهار خرسندی از افتخارات بی شمار کسب شده توسط دانش آموزان نیشابور، گفت: امروز جمعی از ستاران با توانایی خود، دانایی را به مرحله ظهور رساندند.

سید مهدی قاضی افزود: برخی از شما که امروز به عنوان دانشجو در حال تحصیل می باشید، آموزش و پرورش را همواره به عنوان خانه خود بدانید و با شکرگذاری از درگاه خداوند متعال، فرهنگ قدردانی را در برای همیشه معنا کنید.

وی ادامه داد: معلمان و تمام کسانی که در زندگی شما نقش آفرینی کردند را پیدا کنید و از زحمات آنها سپاسگزاری کنید.

شما به عنوان نماینده دانش آموزان و دانشجویان ابر شهر نیشابور همچون ستارگان درخشان باید با نقش آفرینی و پویایی در مسیر جهاد تبیین گام بردارید و الگوی دوستان و هم نوعان خود باشید.

این مقام مسئول با گرامی داشت یاد و خاطره ی دو هزار ۴۰۰ شهید نیشابور، خاطر نشان کرد: هرجایی که هستید و به هر نقطه ای از قله های ترقی که دست پیدا کردید، یادتان باشد که هویت دینی و ملی خود را حفظ کنید و توجه ویژه به آن داشته باشید.

در این مراسم معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش نیشابور به تشریح برنامه ها و سیاست های آموزش متوسطه پرداخت و اجرای موسیقی گروه نوازی، تجلیل از برگزیدگان رشته های مختلف از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار