یکی از دبیران دبیرستان الزهرا شهرستان نظرآباد:

ثبت‌نام در مسابقات فرهنگی و هنری درون مدرسه‌ای درحال اجراست

کرج (پانا) - دبیر دبیرستان الزهرا شهرستان نظرآباد عنوان کرد برگزاری جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری درون مدرسه‌ای درتمامی مقاطع تحصیلی در حال اجراست.

کد مطلب: ۱۳۵۶۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام در مسابقات فرهنگی و هنری درون مدرسه‌ای درحال اجراست

عاطفه کوه دار، دبیر دبیرستان الزهرا شهرستان نظرآباد گفت: چهل و یکمین جشنواره فرهنگی و هنری در سه سطح مدرسه ای، استانی و کشوری برای تمامی مقاطع تحصیلی به گونه ای طراحی شده که انواع رشته های هنری را شامل می شود تا همه دانش آموزان با استعداد خود امکان شرکت در رشته مورد علاقه خود را داشته باشند.

وی افزود: محوریت رشته های جشنواره با توجه به مقطع تحصیلی متفاوت است. برای مقطع متوسطه دوم رشته هایی از جمله ادبی( کتاب خوانی، نقد شعر و..)، رسانه و فضای مجازی(وبلاگ نویسی، بازی های رایانه ای، پادکست و...)، هنرهای آوایی( سرود و..)، هنرهای نمایشی( پانتومیم، نمایش عروسکی و..)،‌ فیلم کوتاه( نماهنگ و..)، هنرهای دستی و تجسمی(مجسمه سازی،‌ خطاطی و..) و رشته‌های همگانی (سرود) در نظر گرفته شده است.

کوه دار اضافه کرد: زمان ثبت نام جشنواره فرهنگی و هنری برای سال تحصیلی 1402 - 1401، از دهه دوم بهمن ماه 1401 به صورت درون مدرسه ای آغاز شده و تا آخر اسفند ادامه دارد.

وی در ادامه بیان کرد: سال گذشته، نتایج نهایی آثار برگزیده جشنواره در مرداد ماه و در روز اختتامیه جشنواره، اعلام شد. امسال نیز پیش بینی می شود، پس از بررسی آثار در هر سه مرحله، لیست آثار برگزیده جشنواره فرهنگی و هنری 1401 - 1402 در مرداد ماه منتشر شود.

کوه دار در پایان یادآوری کرد: دانش آموزان از طریق سایت مسابقات و جشنواره های پادا می توانند اطلاعات لازم در خصوص برگزاری بسیاری از جشنواره ها و مسابقات دانش آموزی را مشاهده کنند.

خبرنگار: عاطفه کوه دار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار