مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

شهدا سند بزرگ استقلال و آزادی جامعه اسلامی در عصر فعلی هستند

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت روز شهدا روز تجدید با شهدای گرانقدری است که عزت، آزادی و استقلال را به ملت ایران اهدا کردند.

کد مطلب: ۱۳۵۵۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
شهدا سند بزرگ استقلال و آزادی جامعه اسلامی در عصر فعلی هستند

علی حجرگشت اظهار کرد: این روز فرصتی ارزشمند برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خصوص در بین نسل نوجوان و جوان است.

وی افزود: روز شهید فرصت مغتنمی است برای مهرورزی و تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران، آنانی که با درک ضرورت و لزوم دفاع از وطن لبیک گفتند و برابر تجاوز دشمنان تا به دندان مسلح ایستادند و حماسه‌ای جاودان خلق کردند.

وی اضافه کرد: پایه و اساس تمام افتخارات و سرافرازی‌های ایران اسلامی برگرفته از شجاعت و مجاهدت شهدا و ایثارگران است که با ایثار و از خودگذشتگی، آرامش، آسایش و امنیت را به جامعه و کشور هدیه کرده‌اند.

حجرگشت با اشاره به سالروز صدور فرمان حضرت امام راحل (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید در ۲۲ اسفند سال ۵۸ عنوان کرد: صدور این فرمان در واقع پایه گذاری شجره طیبه ای بود که امروز خانواده معظم شاهد و ایثارگر را بر عهده داشته و خادمان شهدا به این خدمت که خدمت به صاحبان اصلی انقلاب است افتخار می کنند.

وی ادامه داد: موفقیت‌ها و سرافرازی‌های ایران اسلامی مرهون شجاعت شهدا و ایثارگران است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز جدی امروز جامعه دانست و گفت: شهدا سند بزرگ استقلال و آزادی جامعه اسلامی در عصر فعلی هستند.

وی تاکید کرد: امروز دانش‌آموزان و فرهنگیان وظیفه بسیار خطیری بر عهده دارند که با سلاح علم و دانش با دشمن مقابله کنند و راه شهدا را ادامه دهند.

۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، به عنوان روز شهید نامگذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار