رئیس اتاق بازرگانی تبریز:

اقتصاد بدون وجود بخش خصوصی درست نخواهد شد

تبریز (پانا) - رئیس اتاق بازرگانی تبریز نبودن بخش خصوصی در اقتصاد را از مهم‌ترین عوامل درست نشدن اقتصاد عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۵۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
اقتصاد بدون وجود بخش خصوصی درست نخواهد شد

یونس ژائله در ششمین جشنواره تجلیل از حامیان حقوق مصرف کنندگان گفت: اقتصاد بدون وجود بخش خصوصی درست نخواهد شد و لذا استان آذربایجان شرقی به دلیل داشتن بخش خصوصی توانمند و قدرتمند از جایگاه ویژه ای در سطح کشور برخوردار است.

وی ادامه داد: بحث عدالت زایی، فقرزدایی و تامین ثروت برای کشور تنها به دست تولید کنندگان امکان پذیر است و لذا تنها راه نجات کشور در بحث اقتصاد فقط بخش خصوصی است.

ژائله اظهار کرد: محصولاتی که شرکت ها به دست مصرف کنندگان می‌رسانند از رضایت کامل مردم برخوردار است و لذا اکنون که رضایت مردم وجود دارد باید حجم و مقدار تولید را زیاد بکنیم چرا که بازار ما بازار ایران نیست بلکه بازار جهانی است و لذا در این خصوص باید سطح اقتصاد را گسترش دهیم که این کار تنها بدست تولید کنندگان امکان پذیر نیست بلکه باید اتاق بازرگانی در کنار تولید کنندگان بستر سازی و زمینه را برای گسترش سطح اقتصاد فراهم کند.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز اذعان کرد: اتاق بازرگانی سنگر بخش خصوصی است و با تمام قدرت از این سنگر در برابر تمامی مشکلات موجود حفاظت می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ قدرتی در دنیا نمی‌تواند با بخش خصوصی ایران مقابله بکند و لذا تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در برابر این قدرت ها ایستادگی کنیم.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار