رییس سازمان نوسازی مدارس کشور در سفر به ایلام:

۶٠ کلاس درس به فضای آموزشی استان ایلام اضافه می‌شود

ایلام (پانا) - رییس سازمان نوسازی مدارس کشور اعلام کرد حداقل ۶۰ کلاس درس به مجموع فضاهای آموزشی حوزه جنوب استان تا پایان سال ۱۴۰۳ اضافه می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۵۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
۶٠ کلاس درس به فضای آموزشی استان ایلام اضافه می‌شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، حمیدرضا خانمحمدی، معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور، در پایان سفر یک روزه خود به استان ایلام از اضافه شدن ۶۰ کلاس درس به مجموع فضاهای آموزشی آموزش و پرورش استان ایلام در شهرستان های حوزه جنوب استان تا پایان سال ۱۴۰۳ خبر داد.

خانمحمدی با اعلام این خبر هدف از بازدید خود از استان ایلام را ارزیابی وضعیت واحد‌های آموزشی و نیازهای عمرانی استان بیان کرد و افزود: در این سفر که با محوریت بررسی وضعیت مدارس حوزه جنوب استان صورت گرفت با توجه به مرزی بودن بعضی از این شهرستان ها و محرومیت منطقه سعی بر این بود که مهمترین مسائل و ضرورت های عمرانی دستگاه تعلیم و تربیت در این منطقه شناسایی شود و با کار کارشناسی و مطالعه دقیق به رفع نیازهای عمرانی بپردازیم.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تصریح کرد: درصدد هستیم تا با تخصیص اعتبار لازم در زمینه تجهیزات سرمایشی و بهسازی واحد‌های آموزشی از جمله اختصاص هزینه ایزوگام و آسفالت به مدارس منطقه کمک هایی صورت پذیرد.

خانمحمدی همچنین عنوان کرد: تیم های فنی سازمان نوسازی مدارس به شهرستان های استان اعزام می شوند تا پس از اظهار نظر رسمی آنان در خصوص مقاوم سازی و یا تخریب بعضی از واحدهای آموزشی این شهرستان ها تصمیم گیری به عمل آید.

شایان ذکر است در این سفر رییس سازمان نوسازی مدارس کشور از شهرستان های بدره، دره شهر، آبدانان و دهلران بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان نیازهای عمرانی این چهار شهرستان قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار